TXEF TXIKIA Atal gida

Sortzailea AKET, 2009ko Apirilaren 18a, 13:41:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

AKET

#15
Orduan esukaraz "kakaren sekretua" isango zen. (broma dela)
eskerrik asko atal gida-gatik.

jonnydbz

Aste honetako 5ak:

50.- TARTA IKUSGARRIA
51.- ZOPA OSAGAI MISTERIOTSUA
52.- CHEF TXIKIAREN SEKRETUA
53.- HONG KONG HIRI ZORAGARRIA
54.- HONG KONG-EKO LEHIAKETA
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

55.- UHARTE SAKRATUA
56.- TRAIDOREA
57.- TRADIZIOAREN TENPLUA
58.- HOGEITA HAMASEI DORREAK
59.- JAUREGIA ARRISKUAN
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

#18
60.- IRUZURRA EGITEA EZ DA IMITATZEA
61.- BATASUNAREN INDARRA
62.- EPAILE MISTERIOTSUA
63.- OSABAREN ARAZOA
64.- SUSHI LEHIAKETA
65.- IPAR ALDEKO DEABRUA
66.- IPAR ALDEKO DEABRUAREN AURKA
67.- ALEX BIGARRENA
68.- POSTRE LEHIAKETA
69.- YUTA ETA HELDU GABEKO SUKALDARIEN ELKAR-
70.- SUKALDARI HELDUGABEEN DESAFIOA
71.- ETXERA ERAMAN DUGU
72.- LENTE BAKAR MAISUA
73.- MARWIREN GUTUNA
74.- AITORPENAK
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

75.- AZKENEKO LEHIAKETA
76.- ZAPORETSU ERREGEARENGANAKO BIDAIA LUZEA
77.- SESAMO OREA
78.- SESAMO ORE LEHIAKETA
79.- CHIMAKI ETA KASHIWAMOKI LEHIAKETA

Antza denez frantsesek bikoiztutakoak baino gehiago dauzkagu :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aspaldiko partez Jonnydbz, badituzu oraindik grabatu zenituen atalak??
Zeren zihurasko Txef Txikirekin segituko naiz Doremi amaitzean eta ez dakit zenbat atal ditudan, orduan nik ditudan atal guztiak ripeatzerakoan begirazazu ia ez ditudan atalak zeuk dituzun ripeatzeko mesedez!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Printzipioz bialdu nizkizun dvden kopia bat izan beharko nuke. Baina gogoratzen naiz dvd dexente erroreak edo zituztela. Begiratuko dut, eta komentatuko dizut egun hauetako batean.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Apirilaren 30a, 22:54:34
Printzipioz bialdu nizkizun dvden kopia bat izan beharko nuke. Baina gogoratzen naiz dvd dexente erroreak edo zituztela. Begiratuko dut, eta komentatuko dizut egun hauetako batean.
BIHURKORRAK telesaileko dvdak bidali zenizkida aspaldi, baina Txef Txikikoak sekulan ez. Nik nire grabaketak ditut eta atal pilo, baina badakit ez dauzkadala guztiak ni por asomo....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Orduan oker nabil nonbait. Bihar begiratuko dut zer daukadan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

DVDak begiratzen ibili ondoren ikusi dut gehienak izorratuta daudela (Bihurkorrak bezala)... Erosketa ederra izan zen grabagailu hura...

DVDak berreskuratzen saiatuko naiz. Printzipioz DVDtan dauzkadan atalak hauek dira:
1-25, 31-40, 46-80, 91-95.
Grabagailuan gehiago egongo dira, baina izorratuta dago eta momentuz ezingo nituzke atera...

Ea zortea daukadan...

PD: lehen DVDa ondo berreskuratu dudala ematen du JAJAJAJA (ikus irudia barreak irudikatzeko)

edit: esaidazu, zeintzuk behar dituzun, edo denak nahi badituzu. Zubi hau aprobetxa dezaket horretarako ahalik eta gehien ateratzeko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ba suposatzen da, idatzi nuen arabehera baditudala atal hauek:
01-69, 72-87, 89-95. Esan bezala ez dakit benetazkoa den baina dvdetan jarrita ditudan arabehera faltako ziren :
70,71 eta 88. atalak (3 bakarrik?? fijo zerbait txarto dagoela grabatuta...)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Nik rawak dauzkat hemendik, zeozer pentsatzen baduzue :barre:

jonnydbz

Hauetaz aparte 96-99 ere faltako lirateke.

Aju, nik muntaiak egitearen kontua zero patatero, zuk egitea nahi izanez gero... ;)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Maiatzaren 02a, 00:13:46
Hauetaz aparte 96-99 ere faltako lirateke.

Aju, nik muntaiak egitearen kontua zero patatero, zuk egitea nahi izanez gero... ;)
Sentitzen dut baina ez, serieak ez dit orduak sartzeko haina tiratzen.

Taichisan

Rawak edukitzea puntu bat da, nik egin dezaket muntaia, bueno, egia esan proba egingo nuke ia nolakoa den muntaia ta ez bada kristo handia egin dezaket baina poliiiiiiiiiiiki poliki, zeren Blue Dragon muntatzen segitzeko asmoa etorri zait, baita ere Bihurkorren geratzen diten atalak.

Orduan Jonnydbz, azken 5 atalak faltatzen zaizkigu dena den ezta? Baina bestetik guztiak edukiko gintuzke bion artean??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!