Avatar, Azken Aire Maisua (2005-2008) [MEGA|ONLINE] [61/61]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 26a, 16:53:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Bueno lagunok, gaur larunbata denez gero bi atal berri zuentzako. Erritmo honetan laster amaitutzat emango dut lehen liburua, bigarren libururako gehiago itxaron beharko duzue :silba:.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Ikerga

Lelengo 8ek listo, hurrengo domekan falta dastezenak eta ijenda dauzenak bajakotaz. Taichisan makinaaaaaa  :manifa:
Egia egi, ogia ogi, ardaua ardau, bi ta bi lau

Taichisan

10. atala igota :egiptooo

Hemendik aurrera atal bat eguneko igoko dut. :holas:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Bueno, gaur 2 atal igo ditut, gaur ta etzirako, ostegunerarte atal gehiagorik ez, aio!! :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Beno ba, azkenean lortu dugu lehen liburua osatzea. Bigarren liburuarentzako 2 hilabete igaroko dira gutxi gora behera, lehen beste telesail batzuekin amaitu arte(Galactik football, Blue Dragon ya Mamu harrapariak).
Agur!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

e-gor

Bikain!!! Mila-mila esker Taichisan!!! Semeak eta ni guztiz engantxatuta gaude serie honetara, aparta da! Baina lehenengo kapituluak ikusi gabe ditugu, orain ikusi ahal izango ditugu zuri esker. Hurrengo bi liburuen zain gelditzen gara! ;-)

Taichisan

Eskerrik asko zuri, e-gor, jaisteagatik^^

Ahal dudan einean sartzen hasiko naiz datorren liburua,
hurrenarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

gorri

Aupa Taichisan, ni hasi naiz Avatar, azken aire maisua seriearen 2. liburua, Lurra, grabatzen, atzo bertan hasi zena, beraz hilabete barru amaituta izango dut. Abisatzen dizut ze nola zu beste serie askorekin ari zaren, nahi baduzu hau utzi eta nik egingo dut. Hori bai, nik eMule bidez konpartitzen ditut. Norbaitek bere kontua utziz gero ez dut arazorik Megaupload-era igotzeko, baina nik ez dut konturik...

ekai_TZ

Aupa, jetsi in goitut zer moduz daon ikusteko. Gai?ea laister pelikula estrenatuko due ezta??

_gaueko

Kaxo denoi!  :holas:
2. atala igoko duzuen jakitearren idazten dut, gogo handia daukat ikusteko eta :)   :mf_dribble: :happy:
hori jakitearren izan da.
eskerrik asko aurretiaz! =)
Izan zirelako gara, garelako izango dira!

Taichisan

Ba norbaitek ripeo onak egin ez gero ripeatu nahi baditu 2. eta 3.liburuak, nigatik bapo!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!