Funny Bunny

Sortzailea kanda, 2010ko Ekainaren 18a, 09:03:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

kanda

Kaixo aspaldiko!!!!

Orain dela asko ez nuela hemen ezer idazten eta egia esan, bada ordua zerbait esateko. Ezer esan gabe desagertu nintzen eta barkamena eskatzen dizuet nik itzultzen nituen mangak irakurtzen zenituenei.

Baina orain zerbait hobea dakarkizuet, manga propio bat, baina ez da nirea, nire neskarena da. Gustatuko zaizuela espero dut!!

--------------------------------------------------------------------------------

FUNNY BUNNY
One Piece munduan oinarritutako manga



SINOPSIA

Myle Gaein izeneko neskatxa Dannaport hiriburuan zehar dabilela, Zoleck Sey kapitain piratarekin topatzen da eta honek, bere pirata bandara sartzera gonbidatzen du.

Manga hau One Piece seriean oinarrituta dago eta MugiwaraOP roleko foroan gertatutako historia kontatzen du.

--------------------------------------------------------------------------------

FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Funny Bunny
Produkzio Urtea: 2010
Kapituluak: 1
Egoera: Amaitu gabea
Nazionalitatea: Euskal Herria
Egilea: moKuepo



PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Egilea: moKuepo
Arduradunak: kanda
Publikazioa: ?
Hizkuntza: Euskera

--------------------------------------------------------------------------------

LINKAK

Megaupload

Post 001: Laugarren tripulantea naiz


Submanga

Post 001: Laugarren tripulantea naiz

Taichisan

Aspaldiko!
Zure neskaren manga irakurriko dut ia zelan dagoen, baino gauzatxo bat.... Utzi zenituen manga guztiak, zer gertatzen da horiekin? esan nahi dut, segitzeko asmorik ba ahal dago??
Zeren pixkat aurreratuak zeraman mangak segitu ahalko zenituzke behintzat.
Eskerrik asko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kanda

Ejeje... sentitzen dut baino aurreko mangak gazteleraz irakurri beharko ditu nahi duenak... lanean nabil goizetan eta bi manga egiten ari naiz aldi berean (funny bunny mangan ez dut parte hartzen). Horren ondorioz, nahiz eta gustura itzuliko nituzkeen, batez ere M?R, ezinezkoa zait.

Baina hitz ematen dizuet Funny Bunny eta nire beste bi mangak hemen jarriko ditudala euskara hutsean, ez zaituztetela dezepzionatuko eta lehenengotarikoak izango zaretela euskaraz irakurtzen ;D

baronluigi

Nire irudipena da edo zerbitzari guztiek Sanji-ren antz izugarria daukate?

Horretaz aparte, ez dago gaizki.

Baina galdera bat, OP-eko pertsoaniak ez erabiltzearen arrazoia copyright-a al da? Ze horregatik bada, lekuen izenek ere copyright-a badaukate xD.

kanda

One Pieceko pertsonaiak ez erabiltzearen arrazoia ez da copyright-a. Historia hau One Pieceko roleko foro batean guk eta beste hainbat erabiltzaileren artean sortutako historioa da, eta bertan, erabiltzaile bakoitzak bere pertsonaia du.

Copyright-aren arazorik ez daukagu, ez baitugu manga hau saltzen jartzeko intentziorik ;D

Eta bai, zerbitzariak Sanjiren antza daukate, ziurrenik bere fanak izango dira xD