ETB-ek euskeraz emititutako marrazki bizidunak

Sortzailea Ronbin, 2006ko Abuztuaren 20a, 14:43:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ronbin

Aipatu"Els Bobobobs" son un grupo de locos y divertidos peque?os viajeros del espacio, que se trasladan por todo el universo en una nave espacial de vela -el Bobular- y conocen habitantes a los habitantes de nuevos planetas. Hace miles de a?os, los Bobobobs descubrieron un planeta en la galaxia de la Via L?ctea. Los l?deres de los bobobobs, los Bobs, decidieron que Bob Wouter y sus compa?eros, a bordo del Bobular "Quest" llegar?an hasta all? y lo explorar?an.

Su viaje se convierte en una serie de aventuras que componen los 26 cap?tulos de media hora de habitaci?n de la serie "Els bobobobs", que sustituir?a a los populares "Els barrufets" en la programaci?n del s?bado a las 15.30 horas. Aunque producida a lo largo del a?o 86, esta serie de dibujos animados estar?a en antena entre el 8 de octubre de 1988 y el 1 de abril de 1989
Hemendik ateratako informazioa.

Hemen aurkezpen bideoa ikus daiteke. Nahiko kutrea dirudi :P

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Apirilaren 30a, 11:21:32
Ez dirudi, oso kutrea da :xD
Zerbaitegatik ez nuen ikusi.

Pena, BRB bere garaian oso gauza honak egin zituen... baina garai hoiek joanak dira inoiz ez itzultzeko.

mamorro

Aupa

Euli ipuinak (La Mouche) uste dut Frantsesa dela.

Ez dakit aurretik aipatu duzuen eta ez nago ziur bota zutenik, Hipo eta Tomas.

Taichisan

- LYOKO KODEA (fantsesa)
- Norman Normala (amerikarra)
- Hirukiak
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

GS

#50
Aingerutxoaren gorabeherak (estatu batuarra zelakoan nago).
Esku gorri taldea.
Beldurgarriak barregarri.
Uso kale.
Maitagarrien ipuinak.

Gizon gaztea

Aipamenaren egilea: Alucard  Noiz: 2007ko Martxoaren 11a, 09:54:54
Izarretako Gerlariak (Star Blazers Estatu Batuetan eta Space Battleship Yamato jatorrizko Japonian)

Hona hemen ezagutu genuen opening americarra: http://www.youtube.com/watch?v=IOW8uJxLlUQ
Aupa hi!!
Serie mitikoa da honako hau dudarik gabe bai, Japonian, Estatu Batuetan eta baita gure Euskal Herrian ere, munduko beste hainbat bazterretan bezelaxe!!
Euskal telebistan, 1.986.eko urrian hasi ziren botatzen serie mitiko hau eta oso ondo gogoratzen dut nik, une gogoangarri hura!! Hasieratik gustatu zitzaidan serie hau eta Loinaz Jauregik aurkeztu zuen, beste txontxongilo harekin batera, oso famatua zela esanez gainera, ondo gogoratzen dut horixe. Serie hunkigarria da, kontatzen duen istorioagatik, marrazki bizidunen kalitateagatik eta daukan musika zoragarri horrengatik.
Kristo ondorengo 2.007.eko maiatza eta ekaina bitartean, Irungo kzgunean, INTERNET-en ibiltzeko aste pare bateko ikastarotxoa egin nuen eta google bilatzailea erabiltzen erakutsi zigutenean, neure kaxa bilatzen hasi nintzenekogauzetariko bat STAR bLAZERS IZAN ZEN...

Ainhoa

Aupa!!!
Honetan nahiko jantziak ikusten zaituztet eta galdetu nahi nizueke ia ezaguna egiten zaizuen orain dela hamr bat urte edo agian gehiago eman zuten marrazki bizidunetako seriebat non protagonista mutiko bat zen. Hau medusaren bila zebilen honek bere gurasoak harri bihurtu zituelako eta hau hilez gero bere gurasoak berriz gizaki bihurtuko zirelako. Nire oroitzapenen arabera mutikoa begi hegalari baten gainean zebilen. asko ezkertuko nizueke dakizuena esanez gero.
Mila esker.

Ronbin

Aipamenaren egilea: Ainhoa  Noiz: 2011ko Martxoaren 03a, 15:04:49
Aupa!!!
Honetan nahiko jantziak ikusten zaituztet eta galdetu nahi nizueke ia ezaguna egiten zaizuen orain dela hamr bat urte edo agian gehiago eman zuten marrazki bizidunetako seriebat non protagonista mutiko bat zen. Hau medusaren bila zebilen honek bere gurasoak harri bihurtu zituelako eta hau hilez gero bere gurasoak berriz gizaki bihurtuko zirelako. Nire oroitzapenen arabera mutikoa begi hegalari baten gainean zebilen. asko ezkertuko nizueke dakizuena esanez gero.
Mila esker.
Pigmalion

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Ronbin

ETBk emititutako serierik onena (Fly ta Araleren baimenez) aipatzen badidate, zer egingo dut?:P

JosuLeeJou

Aupa!
Boboboen bila post honetan amaitu dot! Pena emateozta zeuei kutrea iruditzea, honek esan nahi dau ez dala inoz igoko? Nik txikitan oso ondo pasau neban honek ikusten.
Egia esan behar badot, pelikulak zirela pentsetan neban. Nik pare bat VHS nituen, ta oin enterau naz telebistako serie bat zala. Seguruenik hiru-lau kapitulu zeuden zinta bakotzean.

Orduan ze, mi gozo en un pozo? Jeje

Aju

Aipamenaren egilea: JosuLeeJou  Noiz: 2014ko Uztailaren 09a, 10:26:04
Aupa!
Boboboen bila post honetan amaitu dot! Pena emateozta zeuei kutrea iruditzea, honek esan nahi dau ez dala inoz igoko? Nik txikitan oso ondo pasau neban honek ikusten.
Egia esan behar badot, pelikulak zirela pentsetan neban. Nik pare bat VHS nituen, ta oin enterau naz telebistako serie bat zala. Seguruenik hiru-lau kapitulu zeuden zinta bakotzean.

Orduan ze, mi gozo en un pozo? Jeje
Nik neuk serie hori ezagutu ere ez dut egiten, baina arazoa ez da kutrea den edo ez, jarrita ez badago inork ez daukala baizik.

Taichisan

Aipamenaren egilea: JosuLeeJou  Noiz: 2014ko Uztailaren 09a, 10:26:04
Aupa!
Boboboen bila post honetan amaitu dot! Pena emateozta zeuei kutrea iruditzea, honek esan nahi dau ez dala inoz igoko? Nik txikitan oso ondo pasau neban honek ikusten.
Egia esan behar badot, pelikulak zirela pentsetan neban. Nik pare bat VHS nituen, ta oin enterau naz telebistako serie bat zala. Seguruenik hiru-lau kapitulu zeuden zinta bakotzean.

Orduan ze, mi gozo en un pozo? Jeje
Barkatuko didazu baina ez dakit zein telesailez zauden hitzegiten. BOBOBOz hitzegiten bazabiz, inoiz ez dute euskaraz bikoiztu eta sekula santan ere ez dute egingo dagoeneko. Baina VHSi buruz zerbait esaten duzunez zihurasko beste telesail bati buruz mintzatzen zarela, esan ahal zeniguke zein??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Boboboak euskaraz emititu zen ziur, ez da BoBoBo hori. Marrazki bizidun zaharrak dira:

https://www.youtube.com/watch?v=2wtkb6dOo-k

PD: ikusi dudanez aurreko orrian komentatu nuen, 2007an XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa