DOUBT ("RABBIT DOUBT") [06/20]

Sortzailea danbo, 2011ko Otsailaren 22a, 13:59:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Eskerrik asko :osopozik:
Ahal badut arratsaldean bertan irakurriko dut :txistu:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Oso ondo dago!! Akats gutxi batzuk baino ez, alde horretatik ere hobetzen ari zarete. Lan bikaina!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

danbo

jajaja
bai bai, lasai, aurrera badoa, baina azterketak direla eta, eta TRIGUN-en filmean zentratua ibili naizenez, mantso dihoa.
Zazpigarren kapitulua garbitua dago jada, eta itzulpenaren zain nago edizioa egiteko, beraz, laster egongo da.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

danbo

sentitzen dut, baino duela egun pare bat iritsi zait itzulpena, beraz ahal bezain laster edizioa egiten jarriko naiz lehen baino lehen irakur dezazuen.
:)

Taichisan

Zuk lasai Dambo, zeure erritmora jun zaitez^^ Geuk irrikaz itxarongo degu ta^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

ar_abatarra

#37
nola esan..... KRISTOONAAAAA!!!!!!
ezin izan dut aguantatu....
lehenengo seirak euskeraz irakurri eta gero hain nengoen irrikitan istorioarekin jarraitzeko non hurrengo hamalauak erderaz irakurri ditudan... neure egonezinak lotsarazten nau, hala ere, beste batzuoi berdin gerta ez dakizuen komikiak zuritzen lagunduko dudala pentsatu dut (ez da presioa sartzeagatik, baina horrela danbok lanari gogotsuago ekingo diolakoan nago) dagoeneko hasi naiz, pasatuko dizkizut linkak amaitu bezain pronto danbo.

asko gustatu zait manga,  :ahozabal: aurpegi hau motz gelditzen da manga hau deskribatzeko.

EDIT: hona hemen 7. atalaren linka, zuk esan zelan dagoen garbituta konbentzitzen ez bazaitu egingo dut berriz arazorik gabe. Ta zuk ez hartu prixa gehiegirik itzulpenerako, badakit dirudiena baina askoz zailagoa dela, eta erabilitako denbora hamar aldiz handiagoa.
http://www.megaupload.com/?d=OUL8ZREC
Lanean jartzen naizenean.... langile fina naiz gero eeee....

danbo

Badirudi gai honetako linkak ere, azkenaldian foruan egindako aldaketengaitik desagertu egin direla...
aldaketa gehiago egin behar al dira? (linkak jartzen joan naiteke, ala aldaketa guztiak egin arte itxaron)