Gabai

Sortzailea oier_one, 2011ko Abenduaren 19a, 22:57:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

oier_one

Gabairen komikiak eskuratu nahi ditut formatu elektronikoan.
Mila esker.

Taichisan

Kaixo Oier_one, guri ere asko gustatuko litzaiguke Gabairen komiki guztiak eskuratu ahal izatea, inork komikirik badu eta eskaneatu baditzake, asko eskertuko diogu :osopozik:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ezagutzen dut bat komikiak utzi zizkiotena, baina eskaneatzea gogorra da XD Eta ez naiz ni.

Arsenicum

Nik be badekotaz danak. Baie orriek banan banan eskaneatzea.... pfff!!! Badagoz orri sorta bat era batera eskaneatzen duten eskanerrak (lanean badaukagu bat) baina horretarako komikak apurtu behar.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 02a, 00:16:21
Nik be badekotaz danak. Baie orriek banan banan eskaneatzea.... pfff!!! Badagoz orri sorta bat era batera eskaneatzen duten eskanerrak (lanean badaukagu bat) baina horretarako komikak apurtu behar.
Jojojo!! Eztau merezi :ezez:

baronluigi

Kaixo! Atzo doako trukegune batean, herriko norbaitek EGINEk 80 edo 90ko hamarkadan atera zituen ia bilduma osoa utzi zuen. 23 ale guztira- Atal bakar bat falta da, 17garrena. Bakar bat izanik,falta zaidan hau Interneten aurkitu dut salgai eta erosiko dut.

Hori bai, ez dakit noiz eskaneatu ahal izango ditudan. Oraindik VASCOS CON HISTORIA gaztelerazko bilduma eskaneatzea falta zait eta xD.