Zumarraren marrazki bizidun txokoa

Sortzailea egoninobi, 2011ko Otsailaren 05a, 22:03:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Beno. Ez dago zer eginik. 4. aldiz iritsi dira Ninja Dortokak 3x34-ra (atzo) eta (gaur) buelta 1x01-era...

Urte batzuk barru agian osatzeko aukera egongo da...

Aju

Ez dakit nik gehiago dauzkaten-eta. Dena den ez litzaieke asko kostako hurrengo atalak erostea eta bikoiztea, ze pentsatzen hasita Irmaren eta Donatelloren ahotsak bakarrik falta dira, beste guztien bikoizketa munduan jarraitzen dute. Pasada bat da hainbeste urteren ondoren ia reparto osoa eskura edukitzera oraindik.

zumarra

Ez dakit... Behintzat denboraldia bukatu, ez? 3. denboraldiak 47 atal dauzka eta 34-ra arte bakarrik bikoiztu. En fin..

Portzierto, Taichisan: Scooby-Doo-ren Misterioak - 1x02 - Batman eta Robin-ekin:
http://www.megaupload.com/?d=3AH0H99P

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

#139
Kaixo:

Orain, ni ordenagailu arazoekin... Norbaitek grabatu ahal izan badu gaurko Scooby-Doo-ren Misterioak (akaso zuk Taichisan) eskertuko nuke pasatzea. Ostiralean 1go zatia grabatu nuen (1x03a - Adamsdarrak).

Bestela, errepikatzen hasten direnean...

Eskerrik asko

P.D. Hara! Bihurkorra naiz orain, ja, ja.

Taichisan

Lasai Zumarra, badirudi niri gaur grabatu didala;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 16a, 09:15:57
Kaixo:

Orain, ni ordenagailu arazoekin... Norbaitek grabatu ahal izan badu gaurko Scooby-Doo-ren Misterioak (akaso zuk Taichisan) eskertuko nuke pasatzea. Ostiralean 1go zatia grabatu nuen (1x03a - Adamsdarrak).

Bestela, errepikatzen hasten direnean...

Eskerrik asko

P.D. Hara! Bihurkorra naiz orain, ja, ja.

Aspalditik nabil horri buruzko inkestaren bat egitekotan.

Mezu-maila horrek nik jarri nituen aspaldi. Ez nekien zelan egin eta ez zitzaidan besterik otu. Norbaitek burutaziorik badauka (edo guk baino imajinazio gehiago), botazioa egin dezakegu maila ezberdinetako izenak jartzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

zumarra

"Euskal frikia"-ri kutxu peioratiboa aurkitu diot barruan egon naizen bitartean baina ez dauka inolako garrantzirik.

Arsenicum

Ajuren ideiak ikusi behar zenituen... xD
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

zumarra


Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 16a, 22:26:26
Ajuren ideiak ikusi behar zenituen... xD
Zeozer proposatu nuen ala? Mozkortuta egon beharko nuen, nik horrelako gauzei ez baitiot kasurik egiten eta gehiago pegatzen dit hutsik uztearen aukerak XD

zumarra

Beno, 4 urte atzera jo dudala ematen du, je, je. Ea 4 urte barru baino lehenago jartzen naizen duela astebete bezala.

Oraingoz igota daude Mr. Bean eta Shaun Arditxoa:

http://marrazkiak.99k.org/MrBean.html

http://marrazkiak.99k.org/Shaun.html

Azalduko didazue nola gehitu ahal den hemen serie berri bat (plantilla bat dago edo) honera pasatzeko?. Oraintxe lan gehiegi daukat eta lehengo web orriko plantillak erabiltzen ari naiz (lan gutxiago) baina honera pasako ditut, esan bezala.

Oraingoz 8 lagun dauzkat materiala igotzeko prest eta koordinatu behar ditut. Ez gara gaizki hasi (Megaupload-en zain gauden bitartean....)

200 mb. baino txikiagoak mediafire.com-era igoko ditut eta, haundiagoak, rapidshare.com-era (ikusiko dugu ea ixten hurrengoa den ala ez) eta Mr. Bean sendspace.com-era igota dago ikusteko astebetean ezabatzen diren ala ez. (Rapidsharek ere 30 eguneko epea du).

Taichisan

Pasatuko dizut nahi badituzu nahi dituzun plantilla guztiak, dena den zuri errazteko nik egin ditzaket postak eta zuk soilik atalak jarri... (denbora soberan daukat aspaldi, ikusten da ezta?...)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Ba, egia esan eskertuko dizut zuk plantilla egiten baduzu... eta posible dudanean jarriko ditut link-ak.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!