Banpiro Txikia - The Little Vampire (2000) (Uli Edel) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Godelet, 2010ko Urriaren 27a, 09:37:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

BANPIRO TXIKIA -  THE LITTLE VAMPIRE (2000)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Alemania
Generoa: Komedia / Fantasia / Beldurrezkoa
Urtea: 2000
Zuzendaria: Uli Edel
Gidoia: Karey Kirkpatrick, Larry Wilson. Eleberria: Angela Sommer-Bodenburg
Argazkia: Bernd Heinl
Musika: Nigel Clarke, Michael Csányi-Wills
Aktoreak: Jonathan Lipnicki, Richard E. Grant, Jim Carter, Alice Krige, Pamela Gidley, Tommy Hinkley, Anna Popplewell, Dean Cook, Rollo Weeks, John Wood
Ekoizpena: Avrora Media, Comet Film Produktion GmbH, Cometstone Pictures, Cometstone Productions, Propaganda Films, Stonewood Communications
Sinopsia: Anton, bederatzi urteko mutikoa, gurasoekin Estatu Batuetako hiri handi batetik Eskoziako herri txiki batera joan da bizitzera. Bizileku berrian Rudiger ezagutuko du, banpiro txiki bat, eta berehala lagunak egingo dira. Bien artean amuleto bat bilatzeari ekingo diote, Rudiger berriro ume normala izan dadin.
Nota Filmaffinityn: 4,2



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 95 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,79 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 95 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 6,61 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA)



3. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 95 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,09 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*
G o d e l e t

burrundaie

#1
Atzo film hau jaitsi nuen arazorik gabe. Gaur konturatu naiz hirugarren estekan .rar ez den beste elementu bat ateratzen dela. Ez naiz berriro jaisten saiatu, baina arraroa ez al da?

Godelet

Hori da gure SENDSPACE maitiarekin gertatzen dena.
Jaisterakoan, bere kabuz, SENDSPACEk sartzen dizu .exe bat. EXE hori, BABYLON itzultzailea da. Nazkagarria, bai, baina dohainik.
Ez dakit. Agian komenigarria izango da filmak beste zerbitzari batera igotzea?
http://subirmisarchivos.com/lista/  :evil:
G o d e l e t

burrundaie

.Exe artxibo horrek .rar-ei behar bezala batzen ez die uzten eta filma ezin izaten da jaitsi. Hau gertatu zen A-Taldea filmarekin, adibidez. Baina film hau atzo jaitsi nuen arazorik gabe, horregatik pentsatzen dut .exe hori ez zela egongo. Ez dakit, agian oker nago eta dena nahasten ari naiz... Orain aprobetxatzen ari naiz berrigotako film batzuk jaisteko, eta horrelako beste zerbait ikusten badut, jakinaren gainean jarriko zaitut.
Besarkada bat.

Godelet

G o d e l e t

Taichisan

Lagunok, gogoratu post printzipalean aldatzea zein zerbitzarira dagoen igota ados? :rock:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Bitartean, hemen ere badago:

https://rapidshare.com/files/2439454671/Banpiro_txikia.avi

Hau ikusita, senspace.com serieak igotzeko, atal sueltoak, izango da onena agian, ez? eta zatitakoak, mediafire.com-en edo, osorik, rapidshare edo haundiak onartzen duen beste batean.

Lan ederra jarri diguzu, Godelet, zerbitzariak konparatzen, ene!

burrundaie

Nik hala egingo nuke. Egia esan, Sendspace Mediafire bezain azkarra da jaisten baina dagoeneko bi aldiz izan dut arazo hori. Hala ere jakin nahi nuke zerbait puntuala den ala benetako arazoa...

Godelet

Kaixo mutilok!

AipatuLagunok, gogoratu post printzipalean aldatzea zein zerbitzarira dagoen igota ados? :rock:

zalantza dekot honekin. Orainarte ez nago zerbitzarien izena jartzen GAIAN etiketan. Tira! Hau da, FBIko kideek ixten badigute zerbitzaria zer egingo dugu?
Horregatik pentsatu nuen egokiena izango dela GAIAN edo IZENBURUAN zein zerbitzari dagoen filmak ez jartzea.
Nola ikusten dozue?

AipatuLan ederra jarri diguzu, Godelet, zerbitzariak konparatzen, ene!
:barre: Ba... bai, lan ederra. Azkenean guztion lana izan behar da. Lehen baino lehen aurkitu behar dugu zerbitzari onena. Momentuz SendSpacekin pozik nago baina putakeri bat da nahi duenean ".exe" sartzen duela. Ez dakit, komenigarria izango da beste batera igotzea? Aukera asko daude baina... Zein izango da onena?
G o d e l e t

burrundaie

Hor ziok ba koxka, Godelet. Nik aukera egin dut, baina arriskua ere hor dago. Nik behin baino gehiagotan esana dut zerbitzari perfekturik ez dagoela, denak dauzkate gauza onak eta txarrak. Sendspace gustukoa dut, baina halako joera bitxia hartzen badu, agian aldatzea komeniko litzateke, ez dadin gerta orain arte egin duzun lana neurri batean alferrikakoa izatea eta orain ez FBIren erruz, zerbitzariaren erruz baizik. Zerbitzaria post nagusian jartzearena ez zait, printzipioz gaizki iruditzen. FBIkoek azioa egiten badigute, eta ez ahaztu Sendspace ere yankeea dela, nahitaez berriz aldaketa egin beharko baita.

Taichisan

Zerbitzariaren izena soilik jakinarazteko zeinen deskargatu ahalko duen da besterik, informazioa, batez ere badirelako batzuk igual mediafire ez dutela gustoko edo sendspace, denetarik, horretarako jarrita informazio osoa ematen diozu erabiltzaileari berak jakiteko jaitsi nahiko duen ala ez zerbitzari horretatik edo horietatik.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Eskerrik asko Godelet, beti bezain langile fina. Hala ere, uste dut sinopsia ez dagokiola film honi.

burrundaie

MFtik eskuragarri. -rar motako artxiboak erabiliz igo dut filma ea ezer ateratzen zitzaidan MFtik agintzen zaizkigun murrizketak direla eta. Momentuz dena ondo.

burrundaie


igorrotxategi

Aipamenaren egilea: Godelet  Noiz: 2010ko Urriaren 27a, 09:37:45
Banpiro Txikia (2000)




[glow=magenta,4,300][Sinopsia][/glow]


[glow=magenta,4,300][Filmea][/glow]
Name.........................: Banpiro Txikia (The Little Vampire)
Length.......................: 01h 35m
Generoa......................: Komedia
Zuzendaria...................: Uli Edel
Produktora...................: Koprodukzioa AEB-Alemania-Holanda / New Line Cinema
Aktoreak.....................: Jonathan Lipnicki, Richard E. Grant, Jim Carter, Alice Krige, Pamela Gidley, Tommy Hinkley, Anna Popplewell, Dean Cook, Rollo Weeks, John Wood.


[glow=magenta,4,300][Video][/glow]
[Video]
Format.......................: PAL
Orig. Source Aspect Ratio....: 16 : 9
Display Aspect Ratio.........: 2.35
Resolution...................: 640 x 272
ColorDepth...................: 24 bit
Framerate....................: 25.000 Frames/Sec
Codec........................: DivX50, 1 Pass mode
Bitrate......................: Avg. 1200 kBit/s

[Audio]
Language.....................: Basque [2 channels] AC3
Format.......................: AC3 (Dolby Digital)
Channels.....................: 2 Channels (Surround Stereo)
SampleRate...................: 48000 Hz
Bitrate......................: 256 kBit/s
Audio Post-Processing........: None


[glow=magenta,4,300][Publikazioaren Ezaugarriak][/glow]
Gauzatzea....................: DVDRip
Arduradunak..................: Godelet
Tamaina......................: 882 Mb
Hizkuntza....................: Euskera











Oharra: Film hau J Downloader programarekin jaitsi behar da.

(Pelikula .7z formatoan dago eta 7zip programarekin deskonprimitu behar da. Pasahitza: EHE)







Kaixo.
Linka erorita dago. Berriro igotzerik ba al duzu?

Mila esker