Casablanca (1942) (Michael Curtiz) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea Burrunbada, 2011ko Otsailaren 20a, 10:27:10

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Burrunbada

CASABLANCA (1942)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Erromantikoa/Drama
Urtea: 1942
Zuzendaria: Michael Curtiz
Gidoia: Julius J. Epstein, Philip G. Epstein, Howard Koch (Lana: Murray Burnett, Joan Alison)
Argazkia: Arthur Edeson
Musika: Max Steiner
Aktoreak: Humphrey Bogart, Ingrid Bergman, Paul Henreid, Claude Rains, Conrad Veidt, Sydney Greenstreet, Peter Lorre, S.Z. Sakall, Madeleine LeBeau, Dooley Wilson, Joy Page, John Qualen, Leonid Kinskey, Curt Bois, Ed Agresti, Marcel Dalio, Enrique Acosta, Louis V. Arco, Frank Arnold, Leon Belasco, Oliver Blake
Sinopsia: Bigarren mundu gerran, nazismotik ihesi zihoan jendeak helburu bakarra zuen: Casablanca. Iristea erraza bazen ere, irtetea ia ezinezkoa zen; batez ere, izena Gestaporen zerrenda beltzean agertuz gero. Oraingo honetan, polizia sekretu alemanaren harrapakina Victor Laszlo da: txekiar liderra eta erresistentziaren buruzagia. Beronen itxaropen bakarra, ordea, Rick Blaine da, 'Rick
Nota Filmaffinityn: 8,4



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 1h eta 42m (102min)
Kolorea: Zuri Beltza
Pisua: 2,37 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*




2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 1h eta 42m (102min)
Kolorea: Zuri Beltza
Pisua: 1.46GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)


Taichisan

Ara... orain Burrundaie izan ez ta Burrunbada??XD kuriositatea soilik da baino zer baina aldaketa?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Kontua da lehen Burrundaie nintzela, baina ordenagailuz aldatu eta ez nuen asmatzen nire erabiltzaile izenarekin sartzen. Orduan burrundaie, minuskulaz,sortu nuen eta horrekin jarraitu nuen lasai asko. Hortaz, erabiltzaile zerrendan bi burrundaie zeuden. Arazoaa sortzen zen mezu pribatuak bidaltzean. Hauetako asko Burrundaie kontura iristen baitziren, eta nola minuskulaz funtzionatzen nuen, mezu haiek ez nituen ikusi ere egiten. Dualitate hori hausteko, Burrundaie Burrunbada bihurtu eta bestearekin segitu dut. Orain burrundaie bakarra dago eta mezu pribatuak arazorik gabe iristen zaizkit.

Taichisan

Jodo azelako lioa hi!XD ondo dago, dena den zure material burrunbada zu goraipatu zaitu burrundaie!! Aupa zuk eta zureak;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Ummm... Ez dakit nik!
Ez diguzu guztia kontatu.
Eta nor da Burrunbada2? Agian Sinderen topoak zarie...Laurok!
Eta nun utzi dozue Burrunbilo eta Burrunbaka? Gizajoak!  :barre:
Ez dakit nik, ez dakit...
G o d e l e t

burrundaie

Hara, ez nintzen gogoratzen burrunbada2rekin! Azkenean nortasun krisiak jota joan beharko dut sikologoarengana. Ai ene!!

Taichisan

Badaukat Godelet!! Burrundaie benetan Kapitain planet zara!! Guztiok bateginda Kapitain Burrundaie duzue! XD :osopozik: Burrundaie da gure heroia, ezabazazu lurreko loia.. :txistu:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Orduan zer esan nahi duzu, Burrunbada eta Burrundaieren artean 335 mezu idatzi dituzula? 141+194 ?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

burrundaie

#8
Berritsu samarra ere banauk itxura denez...XD

burrundaie

Hala ere, film honen estekak Godeletek berrigo ditu. Nori berea...

zumarra


burrundaie


Josu Etx


Josu Etx


arrakala