Chihiroren Bidaia-Sen To Chihiro No Kamikakushi (2001)(H.Miyazaki)[1080p|ONLINE]

Sortzailea r522, 2011ko Urriaren 14a, 16:44:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Aplikazio guztietan jartzen du srt dela.
Googleatzen mkvextract topatu dut eta horrekin momentu batean atera dit srt fitxategia. Zertarako? Ba ezertarako, ze sub forzadoak titulua bakarrik dakar, eta momentu horretan narratzaileak esaten du. Total, alferrik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Idatzi orduko egon naiz pentsatzen "eta sub gabe badoa ere, zer?" :irri:

jonnydbz

Pentsatzen nuen agian beste kartelen bat egon zela, baina ez...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Euskadiman

demontre, lastima megaupload-ean egotea. bila nenbilen, duela denbora dexente ikusi nuela eta gustatu egin zitzaidan. lastima berandu heltzea.

zumarra


Euskadiman

buaaaa mila esker zumarra. la ostia zarete emengoak. zerbait nahi eta egun bat pasa eta or daukazu. beste orri batzuetan hilabeteak behar dituzte. benetan itzelak zaretela zuek guztiak. mila esker :osopozik: :osopozik: :osopozik:

zumarra

SF-n eskura berriz. Azkenean errepasatzen ari naiz eta "J" arte 10 pelikula falta dira nire kontuan zeudenak. Igotzen ari naiz...

burrundaie


Godelet

La kaña zara! Aparteko lana.
Eskerrik asko! :barre:
G o d e l e t

burrundaie


tea

Kaixoo!
artxibo guztiak deskargatu ditut baina artxiboa hautsia dagoela esaten dit eta ez dit uzten pelikula ikusten. Badakizue zer egin dezakedan?

zumarra

Aipamenaren egilea: tea  Noiz: 2017ko Apirilaren 09a, 12:09:45
Kaixoo!
artxibo guztiak deskargatu ditut baina artxiboa hautsia dagoela esaten dit eta ez dit uzten pelikula ikusten. Badakizue zer egin dezakedan?
Errepikatu ezazu prozesua. Oraintxe egin dut (JDownloader2-ren bidez) eta arazorik gabe...:


Xoxobon

Aupa, nik pelikula honen release bat dakat mkv formatuan, 1080p erresoluzioan, kolorea remasterizatuta eta hiru hizkuntzetan (Gaztelania, katalana eta japonieraz). Baita azpitituluekin (katalanez, eta gaztelanieraz).

Zoritxarrez ez dakat ez baliabiderik ezta denborarik euskarazko audioa txertatzeko, baina norbait prest balego lan hori hartzeko, pasa niezaioke nolabait artxiboa.

Bestela ere ez det uste oso zaila izango denik release hori topatzea, uste det Animelliure-koa dela
Mundu berri baten hazia gure bihotzetan daramagulako.

Josu Etx

Azkenean 1080p bertsioa (edo 720p gutxienez) ba al dago norbait igo zezakena? Azken egunotan Ghibliren "handiak" ikusten nabil eta.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Urtarrilaren 17a, 00:05:10
Azkenean 1080p bertsioa (edo 720p gutxienez) ba al dago norbait igo zezakena? Azken egunotan Ghibliren "handiak" ikusten nabil eta.
?