Dragoi Bola Kai [98/98][x264][1080p][Mega]

Sortzailea Aju, 2012ko Urtarrilaren 10a, 20:14:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Atzo gauean jarri behar nituen igotzen baina ez dakit zergatik ostia Euskaltelen seinale guztia popatik hartzen joan zen. Eskerrak gau bateko gauza izan zen.

Aju


Aju


jonnydbz

Eskerrik asko Aju! Azken 4 hauek falta zaizkit eta besteen zatiren bat.

Beste gauza bat, berriz ere informatzearren, 50. atalean 12:41 minutuan Bulmak hitz egiten bukatzean eta Gohanek "eeee?" esatean zaratatxo bat sumatzen da.

Gauza hauek jarri egiten ditut, baina, nahiago baduzu ez esatea abixatu eta ez ditut gehiago jarriko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Horrek horrela izan behar du. ETBn ez dute kortinillarik sartzen, kortinilla aurreko eta atzeko eszena batera doaz, eta askotan bikoizlaria gehiegi luzatzen bada hurrengo eszenaren hasierarekin solapatzen da esaldia, eta zarata hori horrexegatik da. Zarata hori kendu nahi banu hitza ez luke osorik esango.

Aju

Beste ordu bat edo bi barru 70erarte igota eta ETBrekin egunean jarrita. Igotzeko gestore honek kale egiten dit beti zerbaitekin, igota egon behar zuen jada.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 26a, 12:32:38
Horrek horrela izan behar du. ETBn ez dute kortinillarik sartzen, kortinilla aurreko eta atzeko eszena batera doaz, eta askotan bikoizlaria gehiegi luzatzen bada hurrengo eszenaren hasierarekin solapatzen da esaldia, eta zarata hori horrexegatik da. Zarata hori kendu nahi banu hitza ez luke osorik esango.
Barkatu, denbora gaizki jarri dut, diodana 13:41 minutuan da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Hori seinale akatsa da, ezinezkoa da sinkronizatzean igartzea handiegia ez bada desfasea sortuz. Horregatik ez du merezi bigarren bideo bat ateratzea.

Aju

Ze flojera ematen didan bideoak zatitu eta igotzeak :barre: Ea gaur gauean atzo gauean bezain langile sentitzen naizen eta 90ean jartzen garen :barre:

zumarra

#114
Badaukazu meritoa, bai horixe!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 13:10:31
Ze flojera ematen didan bideoak zatitu eta igotzeak :barre: Ea gaur gauean atzo gauean bezain langile sentitzen naizen eta 90ean jartzen garen :barre:

:dance:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

_gaueko

BUUUAAAAAAA
etb3 ikusten nabil, gohan super saya 2 bilakatzen den kapitolua eman dute....
ZE PUTA MIERDA EGIN DUTE!!!!! ZE OSTIA IZAN DA 16 ETA GOHANEN ARTE ELKARRIZKETA HORI!!!!!!
ZERGATIK KENDU DUTE TXORIA AGERTZEN DENEKO KANTA HORI!!!!! JODE HAU ITXAROTEN EGON NAIZ LUZAROAN TA BUA... en fin...
hemen originala: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NKcZGW7qIxE
Izan zirelako gara, garelako izango dira!

baronluigi

#117
Aipamenaren egilea: _gaueko  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 21:54:20
BUUUAAAAAAA
etb3 ikusten nabil, gohan super saya 2 bilakatzen den kapitolua eman dute....
ZE PUTA MIERDA EGIN DUTE!!!!! ZE OSTIA IZAN DA 16 ETA GOHANEN ARTE ELKARRIZKETA HORI!!!!!!
ZERGATIK KENDU DUTE TXORIA AGERTZEN DENEKO KANTA HORI!!!!! JODE HAU ITXAROTEN EGON NAIZ LUZAROAN TA BUA... en fin...
hemen originala: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NKcZGW7qIxE

Bertsio kataluinarrean ere kexa berberak entzun ziren. Hori ez da bikoizketaren errua. Japoniatik horrela etorri da.

_gaueko

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 22:26:06
Aipamenaren egilea: _gaueko  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 21:54:20
BUUUAAAAAAA
etb3 ikusten nabil, gohan super saya 2 bilakatzen den kapitolua eman dute....
ZE PUTA MIERDA EGIN DUTE!!!!! ZE OSTIA IZAN DA 16 ETA GOHANEN ARTE ELKARRIZKETA HORI!!!!!!
ZERGATIK KENDU DUTE TXORIA AGERTZEN DENEKO KANTA HORI!!!!! JODE HAU ITXAROTEN EGON NAIZ LUZAROAN TA BUA... en fin...
hemen originala: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NKcZGW7qIxE

Bertsioa kataluinarrean ere kexa berberak entzun ziren. Hori ez da bikoizketaren errua. Japoniatik horrela etorri da.

jejejeje indignatu egin naiz, kasi nire herriko plazara joan nahiz akanpatzera jejejej
Izan zirelako gara, garelako izango dira!

baronluigi

Aipamenaren egilea: _gaueko  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 22:30:36
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 22:26:06
Aipamenaren egilea: _gaueko  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 21:54:20
BUUUAAAAAAA
etb3 ikusten nabil, gohan super saya 2 bilakatzen den kapitolua eman dute....
ZE PUTA MIERDA EGIN DUTE!!!!! ZE OSTIA IZAN DA 16 ETA GOHANEN ARTE ELKARRIZKETA HORI!!!!!!
ZERGATIK KENDU DUTE TXORIA AGERTZEN DENEKO KANTA HORI!!!!! JODE HAU ITXAROTEN EGON NAIZ LUZAROAN TA BUA... en fin...
hemen originala: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NKcZGW7qIxE

Bertsioa kataluinarrean ere kexa berberak entzun ziren. Hori ez da bikoizketaren errua. Japoniatik horrela etorri da.

jejejeje indignatu egin naiz, kasi nire herriko plazara joan nahiz akanpatzera jejejej

Ez zara bakarra. Lehen esan duda moduan, Kataluinako katean une hori bota zutenean, ikusle asko K33ren Facebookeko kanalera joan ziren kexatzera, askok irainak eta dena bota zizkieten gainera.

Niri ere ez zitzaidan gustatu gauza nola geratu zen, baina badakit errua ez dela beraiena. Gainera, une hori berriz gozatzeko nahikoa da DBZ dvdrip bertsio bat jaistea. Ea urtean zehar telesaila berriz igotzeko aukera daukagun (ni horretan hari naiz, pixkanaka pixkanaka, nire konexioak ahalbidetzen didanaren arabera xD)