Dragoi Bola Kai [98/98][x264][1080p][Mega]

Sortzailea Aju, 2012ko Urtarrilaren 10a, 20:14:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Esan duten moduan, ez da bikoizketaren errua, produkzioarena baizik, TOEIrena ahin zuzen. Baino jakinda lehenik eta behin nolako txapuzak egiten dituzten (OSTaren arazoak, etab) ez da harritzekoa! Dena den gauza bat esan nahi dut. Ikusten baduzue ere Goku Super Saiya bihurtzen den momentuan ere, nahiz ta "Chou super dragon soul" abestia nahiz momentu horretan oso ondo geratu izana, beste une baten jarri zuten (Goku nameken osatzen denean), zentzurik ahal dauka? Ez, baino... Japoniarrak hauek badakizue zer nahi dabeten, dirue, dirue ta dirue...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 22:52:57
Esan duten moduan, ez da bikoizketaren errua, produkzioarena baizik, TOEIrena ahin zuzen. Baino jakinda lehenik eta behin nolako txapuzak egiten dituzten (OSTaren arazoak, etab) ez da harritzekoa! Dena den gauza bat esan nahi dut. Ikusten baduzue ere Goku Super Saiya bihurtzen den momentuan ere, nahiz ta "Chou super dragon soul" abestia nahiz momentu horretan oso ondo geratu izana, beste une baten jarri zuten (Goku nameken osatzen denean), zentzurik ahal dauka? Ez, baino... Japoniarrak hauek badakizue zer nahi dabeten, dirue, dirue ta dirue...

Gauza da OST berria korrika eta presaka jarri zutela, zeren eta plagio salaketa jartzeko mehatxua egin zietenean, DB KAI internazionalki saltzeko puntu puntuan zeuden, eta klaro, dena pikutara joan ez zedin musika guztia aldatu zioten, baina une bakoitzari egokein zein etortzen zitzaion fijatu gabe. Ta ikusten duzue zein izan den emaitza xD

Aju

Jendea flipatuta bizi da, facebooketik kexatzen TV3i? :barre: :barre: :barre:

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Martxoaren 08a, 23:05:56
Jendea flipatuta bizi da, facebooketik kexatzen TV3i? :barre: :barre: :barre:

Bai bai, eta irain fuerte eta guzti gainera xD.

Aju

90erarte igota. 4 falta zaizkio emititzeko ETBri, ea gaur bukatzeko detallea daukan.

jonnydbz

Egurra!! Eskerrik asko beste 10 hauengatik ere!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Gauza bat, 62. atala ikusten, Trunks androideei buruz mintzatzen da 16. minutuan eta "non daude 3 haiek?" esaten du. Hori zer da bikoizketa kagada, edo zer esan nahi du? Ze etorikizunean 2 androide baino ez zeuden...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Hurrengo 6ak jarrita. Astelehenean emango dituzte falta diren bi atalak.

Aju


Taichisan

k nire releasea patxadaz hartuko dut, batez be atalak ikusi behar ditudalako bikoizketaren kastinga egin ahal izateko, baino zurea egoten den bitartean ez daukate arazorik edukiko zeleekXD

Bide batez gauzatxo bat... Zergatik ez dugu uzten DRAGOI BOLA bereiztear? batez be D sailean nahiz ta DB gehiena izan , telesail gehiago daude ta ez dakit,... desitsurosoa da niretzako.
Esango didazue.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Eskerrik asko, ia ikusteko astia noiz daukadan!!

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Martxoaren 13a, 12:27:06
Bide batez gauzatxo bat... Zergatik ez dugu uzten DRAGOI BOLA bereiztear? batez be D sailean nahiz ta DB gehiena izan , telesail gehiago daude ta ez dakit,... desitsurosoa da niretzako.
Esango didazue.
Erantzun kopurua ikusita interes gehien sustatzen duena dela, eta horrek merezi du nire ustez txintxeta edukitzea.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Posible al da D-ren barruan Dragoi Bola izeneko karpeta moduko zerbait sortu eta, bertan, orain dauden 10 hariak sartu?

Bestalde, itxura begiratzekotan, uste dut adostu beharko genukeela nola jarri hari guztien izenburuak. Nik aurretik, alfabetikoki ordenatu ahal izateko, izenburua jartzen dut, baina besteok zerbitzariaren izena. Azken hau, batzuetan MF jartzen da eta, besteean, MEDIAFIRE (adibidez). Nik hau proposatzen dut, baina aldatuko ditut neriak kontrako iritzia gehiengoa bada:

IZENBURUA [MF][98/98][Divx5]

Izenburua, zerbitzaria (modu trinkoan), Atal kopurua, Bertsioa (Divx, x264, Xvid, etab.)

Iritzien zain, ondo segi.

Taichisan

Bale, nigatik ondo. Post guztiak orden horretan jarriko genituzke orduan. Arazorik gabe, baino orduan Igoera guztietan izan beharko litzake berbera.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

#134
Bai. Nik hau "Igoera" atalean jarriko nuke, Serieak, Pelikulak, etab.