Maroons (2002) [MEGA]

Sortzailea zumarra, 2012ko Maiatzaren 04a, 19:21:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

MAROONS (2002)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Euskal Herria
Generoa: Fantasia
Urtea: 2002
Zuzendaria: Alberto Gerrikabeitia
Gidoia: Manu Gil, Daniel Quirce
Ekoizleak: Pausoka
Sinopsia: Lurraren historiaurrean kokatzen da Maroons, eta jatorri estralurtarreko ikasle-talde baten historia aurkezten du. Ikasleak doazen espazio-ontzia gure planetan hondoratzen da, tutore robotarekin batera. Etxera itzultzea dute helburu, baina lehenago, historiaurreko Lurrean aurkitzen dituzten arriskuei aurre egin beharko diete.



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 83min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 995MB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

burrundaie

2S-en bakarrik dauden filmak eta zerbitzari honen bilakaera ikusita, agian komeniko litzateke besteren batera pasatzea. Hau SF-era aldatuko dut.

zumarra

Ondo.

Baino RS-kin bezala, deskargatzea zaila bada ere, artxiboa bertan dagoen bitartean, borratu ez baizik eta bigarren zerbitzari hobeago batean jarri.

StarKillerNFS


Godelet

G o d e l e t

Josu Etx

Aupaa, filmaren informazio gehiago?

Sinopsia
Zuzendaria
Gidoilariak
Musika zuzendaria
Argazki zuzendaria (baldin badago)
Generoa
Eta Konpainia ekoizlea

behar ditut

Ainz

Filmean izen bereko telesailan oinarritzen dela dio. Telesaila jaitxi dut eta filmarekin konparatu dut. 26 kapituloko 4-5 kapitulu hartu zituzten, apur bat editatu eta pelikula egin zuten. Hau dela-eta datuak telesailetik atera ditut.

Ekoizela: Pausoka
Zuzendaria: Alberto Gerrikabeitia
Gioia: Manu Gil, Daniel Quirce

Sinopsia: Lurraren historiaurrean kokatzen da Maroons, eta jatorri estralurtarreko ikasle-talde baten historia aurkezten du. Ikasleak doazen espazio-ontzia gure planetan hondoratzen da, tutore robotarekin batera. Etxera itzultzea dute helburu, baina lehenago, historiaurreko Lurrean aurkitzen dituzten arriskuei aurre egin beharko diete.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Ainz  Noiz: 2021ko Martxoaren 18a, 21:35:19Filmean izen bereko telesailan oinarritzen dela dio. Telesaila jaitxi dut eta filmarekin konparatu dut. 26 kapituloko 4-5 kapitulu hartu zituzten, apur bat editatu eta pelikula egin zuten. Hau dela-eta datuak telesailetik atera ditut.

Ekoizela: Pausoka
Zuzendaria: Alberto Gerrikabeitia
Gioia: Manu Gil, Daniel Quirce

Sinopsia: Lurraren historiaurrean kokatzen da Maroons, eta jatorri estralurtarreko ikasle-talde baten historia aurkezten du. Ikasleak doazen espazio-ontzia gure planetan hondoratzen da, tutore robotarekin batera. Etxera itzultzea dute helburu, baina lehenago, historiaurreko Lurrean aurkitzen dituzten arriskuei aurre egin beharko diete.

Mila esker!!!

juanlopez3

Norbaitek linka konpon dezake? Erorita baitago

xabeer

Berrigota. Esteka lehen mezuan eguneratuta.