Godzilla (1998) (Roland Emmerich) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2011ko Uztailaren 25a, 18:22:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

GODZILLA (1998)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Zi-Fi / Fantasia / Akzioa
Urtea: 1998
Zuzendaria: Roland Emmerich
Gidoia: Dean Devlin, Roland Emmerich. Istorioa: Ted Elliott, Terry Rossio, Dean Devlin, Roland Emmerich
Argazkia: Ueli Steiger
Musika: David Arnold
Aktoreak: Matthew Broderick, Jean Reno, Maria Pitillo, Hank Azaria, Doug Savant, Kevin Dunn, Michael Lerner, Harry Shearer, Arabella Field, Vicki Lewis, Al Leong, Craig Castaldo, Malcom Danare, Lorry Goldman, Philippe Bergeron, Frank Bruynbroek, François Giroday, Robert Lesser, Ralph Manza, Greg Callahan, Chris Ellis, Nancy Cartwright, Richard Gant, Bodhi Elfman, Rich Grosso, Lloyd Kino, Toshi Toda, Clyde Kusatsu, Masaya Kato, Glenn Morshower, Derek Webster, Stuart Fratkin, David Pressman, Ali Afshar, Terence Paul Winter, Kirk Geiger, Pat Mastroianni
Ekoizpena: TriStar Pictures, Centropolis Entertainment, Fried Films, Independent Pictures, Centropolis Film Productions, Toho
Sinopsia: Frantziarrek Ozeano Barean egindako proba nuklearrek narrasti mutante erraldoi bat sortu dute ozeanoan. Narrasti hori Japoniako arrantza-ontzi bati eraso egin ondoren aurkitu dute. Baina okerrena da munstroa anfibioa dela eta ozeanotik aterako dela New Yorkera joateko, hango kaleetan erabateko izua sortuz.
Nota Filmaffinityn: 4,3



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 130 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,60 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 130 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,40 GB
Erresoluzioa: 576p
Esteka (Drive)

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

DVDRIP muntaia igo dizuet baita, norberak jakiteko zer jaisten duen :bow:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie


burrundaie

Ezin dut filma jaitsi. Oso abiadura murriztuan dabil deskarga (70 k.) ez dakit neurea bakarrik izango ote den arazoa ala ez.

Srk

Film honetan ere 14.artxiboa ez dago serbidorean edo nik zer dakit zer gertatzen zaion, ez da jaisten edozelan ere. Beraz, filma osorik egon ezean, ezin kargatu!

burrundaie

Aipamenaren egilea: Srk  Noiz: 2012ko Ekainaren 08a, 14:57:06
Film honetan ere 14.artxiboa ez dago serbidorean edo nik zer dakit zer gertatzen zaion, ez da jaisten edozelan ere. Beraz, filma osorik egon ezean, ezin kargatu!

Ni ere saiatu nintzen aspaldi film hau jaisten eta ez nuen lortu. Ea baten batek berrigotzen duen...

burrundaie

Inork ba al du GODZILLA berrigotzea? Sendspaceko estekak ez dabiltza behar bezala, eta besteak Megauploaden daude.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

G o d e l e t

Godelet

#9
4S-n eskura!
G o d e l e t

burrundaie

Eskerrik asko! Huraxe falta nian film zerrenda osatzeko. :osopozik:

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Azkenean Godzilla jaitsi dut!  :rock: Hala ere, artxiboan DVDrip jarri arren, grabazioa ETBtik eginda dago. 4 Shared-era igotako filmaz ari naiz.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!