17 BERRIZ ERE (2009) (Zac Efron, Matthew Perry)

Sortzailea Burrunbada, 2011ko Abuztuaren 18a, 00:22:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Burrunbada

17 BERRIZ ERE  -  17 AGAIN (2009)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Komedia/Fantasia
Urtea: 2009
Zuzendaria: Burr Steers
Aktoreak: Zac Efron,  Matthew Perry,  Leslie Mann,  Thomas Lennon,  Michelle Trachtenberg, Allison Miller.
Sinopsia: 35 urterekin mikeren bizitza ez da arrakastatsua izan; nahiz eta nerabea eta saski-baloiko izarra zenean, jendeak bestelakorik uste izan. Ekaitz gau batean, mike ibaira eroriko da. Hurrengo egunean, bere lagunaren etxera doanean, gauza harrigarri batez jabetuko da: jadanik ez da lehengo gizon esperantzarik gabea, 17 urteko mike O'Donnell nerabea baizik...



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 38m (98min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,48 GB
Erresoluzioa: 720x380
Esteka (GDRIVE)

Taichisan

Ikusteno irrikitan nebilen, eta gainera MEDIAFIREan igota! oso lan ona Burrundaie, betiko lez alajaina!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Eskerrik asko Burrundaie! :rock:

Gauza bat, mutilok, oporretara noa hamar egunetarako beraz offline egongo naz! Abuztuaren 28n bueltan izango nauzue. Hadi egon, grabatu eta ripeatu ahal duzuen guztia... Aio, pelaio!!! :cool2:
G o d e l e t

Taichisan

Eskerrik asko esateagatik Godelet, nik ere tamales ia 3 hilabete egongo naiz offline ta ezin izango dut ezer ez igo ez dudalako internetik izango, baino grabaketak egiten segituko dut noski.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

adamo3

ONDO PASA OPORRETAN!! biori Godelet eta Taichisan  :cool2:

baronluigi

#5
Ni ere abuztua eta iraila bakarrik egongo naiz libre, urritik aurrera serio jarraitu beharko dut ikasketekin ze otsailean jada zortea badut atzerrian praktiketan hasiko bainaiz xD

Bide batez, ikusi zein ongi dijoan mediafire erabiltzen dudan 25MB/S abiadura daukan zerbitzarian.



Zerbitzari bakoitza fitxeroko gehienez 8-9 MB segunduko joaten zait, eta motelago doanean (2-5 MB/S) bi zati aldi berean jaisten jartzearekin nahikoa.

Burrunbada

Ondo pasa Godelet, oporrak ederki merezita dauzkak eta! Eta 3 hilabete Taichisanen berri izan gabe... Luze, luzeegi egingo zaigulakoan nago!!

zumarra


zumarra


burrundaie