BEHIAK [MG] (1992) (Kandido Uranga)

Sortzailea Akerbeltz, 2007ko Abenduaren 17a, 16:26:08

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Akerbeltz

BEHIAK



SINOPSIA
Hiru belaunaldian zehar, Gipuzkoako haran txiki bateko bi familiek, Irigibeltarrak eta Mendiluzetarrak, harreman bihurria daukate,
biolentzia eta etsaitasuna jaun eta jabe direla. Istorioak Gipuzkoan du hasiera, 1875ean. Guda-lerro karlista batean, guda piztuta zegoela,
Manuel aizkolari ospetsuak bere burua salbatuko du hilaren odolaz bustiz eta hilarena eginez. Garraiatua zen gurditik ihes egitean,
behi batekin egiten du topo. Bere presentziak sentipen arraroa sortaraziko dio eta gertaera hau obsesio bilakatuko da bere bizitza guztian zehar.
Hemendik aurrera hiru belaunaldiren istorioa kontatuko da Espainiako Guda Zibila hasi arte 1936an.




FITXA-TEKNIKOA

Jatorrizko izenburua: Vacas
Ekoizpen-urtea: 1992
Zuzendaria: Julio Medem
Ekoizpena: Fernando de Garcill?n eta Jos? Luis Olaizola, SOGETEL-entzat.
Gidoia: Michel Gaztambide eta Julio Medem
Musika: Alberto Iglesias
Muntaia: Maria Elena Sainz
Zuzendari artistikoa: Rafael Palmero
Aktoreak: Carmelo G?mez, Emma Su?rez, Kandido Uranga, Txema Blasco, Klara Badiola, Karra Elejalde.
Euskarazko emisioa: etb1

ARGITALPENAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduraduna: Akerbeltz
Iraupena: 90 min
Tamaina: 1,51 GB
Audioaren hizkuntza: Euskara
Azpitituluak: Ez







Taichisan

Eskerrik asko Akerbeltz^^ jeje, benetan fuerte zabiltza eh?? azkenean ni baino filme gehiago igoko dituzu XDDDD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

barraplaust

#2
Eskerrik asko! Jeitsita eta emulen konpartitzen jarrita.  :pla
Soilik herriak salba dezake herria.

xbartola

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Abenduaren 19a, 23:41:54
Eskerrik asko! Jeitsita eta emulen konpartitzen jarrita.  :pla

Kaixo! Neuk sendspacetik jaitsi dut eta audioa ez dago ongi. Bitan saiatu naiz, gainera, eta bietan gaizki... Zuek ongi entzuten al duzue?
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie

Aipamenaren egilea: xbartola  Noiz: 2012ko Maiatzaren 23a, 11:28:42
Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Abenduaren 19a, 23:41:54
Eskerrik asko! Jeitsita eta emulen konpartitzen jarrita.  :pla

Kaixo! Neuk sendspacetik jaitsi dut eta audioa ez dago ongi. Bitan saiatu naiz, gainera, eta bietan gaizki... Zuek ongi entzuten al duzue?

Nik gainetik begiratu diot eta printzipioz audioaren bi pistek ondo egiten dute, bai erdarazkoak eta bai euskarazkoak.

zumarra


burrundaie


burrundaie


zumarra

Batman eta Behiak jeisten jarri ditut, baina arazoren bat dut zerbitzari honekin:



Goizean Bailara ankerra deskargatzea lortu dut baina hura ere agonikoa izan da. Eten gabe mozten zen. Eta launaka jarrita daukat. En fin...

burrundaie

Hau WISLIJTOra igota. To zerbitzari xelebrea XD XD!!! :evil:

zumarra

Bai horixe xelebrea! Poloniakoa gainera?

Hala ere, albiste txarra: ".dlc invalid" ematen dit jdownloader-ek....

zumarra

#11
Aber, hi! Erotu gabe:



Hemen daudenak, munduko bola dutenak, WISLIJTO-ra igotako .dlc-ak dira (.dlc direla jartzen badu ere, berez Html artxibo bezala jeisten dira); eta (1) daukatenak, 2Shared-era igotakoak dira. Izena berdina (horregatik (1)) baino formatoa diferentea. Azken hauek .dlc normalak dira. Eta lehen "invalid" esan badit ere, orain ondo daude, bai "Behiak" bai "Batman".



Eta ondo hasi dira deskargatzen. Esango dizut ondo bukatzen diren.

burrundaie

Hau ere Mediafiren eskuragarri. Orain bai, orain hasieratik hasiko nauk filmak berreskuratzen.

burrundaie


burrundaie

Bertsio hobetua oraintxe eskura!! :evil: