DORAEMON atal gida

Sortzailea egoninobi, 2012ko Otsailaren 23a, 11:39:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

egoninobi

Mila esker zumarra. Atseginez egiten dut lan hau.

egoninobi

Badirudi orain Hiru3n bideoak ongi ikus daitezkeela arazorik gabe hasierako orritik.
Ea horrela segitzen duten eta ez diren arazo gehiago sortzen.

egoninobi

Lehen denboraldiaren atal gida osorik.
Ea falta diren denboraldiak ere ematen dituzten telebistan.

Aju

Aipamenaren egilea: Nitrome8  Noiz: 2012ko Ekainaren 07a, 17:10:45
Lehen denboraldiaren atal gida osorik.
Ea falta diren denboraldiak ere ematen dituzten telebistan.
Lehenengo denboraldia ez dira 290 atal?.

egoninobi

Eitbren arabera ez.
Eitbk beste modu batean dauka ordena. Adibidez, azken denboraldiko lehen 31 atalak ez dira 2005eko animekoak. 32. ataletik aurrera bai. Ez da ondo ulertzen.
Baliteke zuk arrazoi izatea zeren Luk internacionalek atal zaharrak HDn egin ditu(ez da HD baina kalitate hobea da). Baina bakarrik lehen denboraldiko atal guztiak eta bigarren denboraldiko 30. Baliteke 30 horiek berez lehen denboraldikoak izatea.
Momentuz Eitbren ordena erabiliko dut. Etorkizunean (agian) jakingo dugu benetako ordena.

egoninobi

Azken bi egun hauetan lanpetuta egon naiz eta orain ikusi dut Hiru3n kaosa dela nagusi Doraemonen ataletan. Denak nahastuta daude. A ze nahaste borrastea!
Hau aurrera doa ea osatzen ditudan 2. eta 6. denboraldiak oporretara joan baino lehen, aste bat barru oporretara joango bainaiz. Gaur bukatu dut eskola. :osopozik:

egoninobi

2. denboraldia osatuta.
6. denboraldia ia ia osatuta.
7. denboraldiko lehen 31 atalak, telebistan eman dituzten bakoitzean, ez dituzte hiru3 webgunean ipini. Dauden izenburuak nik telebistatik zuzenean hartuak dira eitbren orden korapilatsua segituz.

Taichisan

Oso atal gida flipantea Nitrome!! Oraintxu hasi naiz Doraemon jaisten etbtik eta horrela askoz ere errazago suertatuko zaigu material guztia ondo ordenatzea, dena den nik doraemonen atal asko ta asko ditut grabatutak, batez ere openinga aldatu zutenetarikoena.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

egoninobi

Osatu dut dagoeneko 6. denboraldiko atal gida.
Ea udako programazioa bukatzen denean ematen dituzten gainontzeko denboraldietako atalak.

egoninobi

7. denboraldia osatu dut dagoeneko.

7. denboraldia oso konplexua da:
Joan naiz telebistatik atalen izenburuak banan banan hartzen eta ikusi dut lehen 11 atalak laburmetrailak direla eta 12tik 31ra atal normalak. 31tik aurrera 2005eko seriea da (marrazki berriak dituena).
Kontua da eitbk 12 laburmetrail bikoiztu dituela, beraz bat zerrendatik kanpo geratzen da. Hain zuzen "2112: Doraemonen jaiotza".

Ea zer gertatzen den atal berriak bikoiztu eta 8. denboraldia jartzen dutenean.  :wow:
Shizukaren betiko ahotsik gabe gainera.  :triste:

Lupetxu

Doreamon serien klikatuz gero "Dragoi Bola" serieko atalak ageri dira, eta ez Doraemonekoak

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

G o d e l e t

egoninobi

Kaixo!

Aspaldiko partez atal gida hau eguneratu dut eta %99an osatuta dagoela esan daiteke.  :barre:
Baliagarria izango zaizuelakoan. Ondo segi!  :agurtu:

zumarra

Ikaragarria zure lana, Egoni!!

Eskerrik asko!  :olatu2: