DINOSAUROAK [MG][65/65]

Sortzailea zumarra, 2012ko Otsailaren 22a, 14:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

DINOSAUROAK

DENBORALDI BAKARRA


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Dinosaucers
Produkzio Urtea: 1987
Denboraldia: 1
Atal kopurua: 65
Egoera: Bukaturik
Emisioa Euskal Herrian: Etb3

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Zumarra
Iraupena: 20 Min.
Tamaina: 182 MB
Bideoa: DivX 1100 Kbps 640*480 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 7 urte+


jonnydbz

Hau ziurrenik jeitsiko dudala, eskerrik asko Zumarra!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ostia Zumarra, egundokoa!
Egia esan nik badaukat ere osatuta dvdan baino badakizu, ahinbeste dago igotzeko ta ripeatzeko ze azkenean ahaztu egiten zait honelakoak igotzea.
Eskerrak orain dela urte pare bat edo zu, burrundaie, Godelet eta besteak zaudetela, lan pilo piloa kentzen didazue benetan eta eskertzekoa da!
Eskerrik asko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Lagunok,
atal 26, 31 eta 51 faltatzen zaizkit. Laguntza behar dut   :osopozik:
G o d e l e t

zumarra

Beste guztiak dituzu eta berrigotzeko asmoa bai? Aupa zu, lagun. Biharko hiru horiek igota izango dituzu!!!!

Godelet

G o d e l e t


Godelet

Jaisten!
Eskerrik asko, jauna!!!! :txistu:
G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t

zumarra

#9
Ikaragarriaaaaaa  :osopozik:

Zerrendan jarri dut seriea baina zure izena ez dut ondoan jarri. Gauza bat igotzea da eta, bestea, arduraduna izatea (serie mordoa hartu duzu dagoeneko). Izena jartzearena zure esku utziko dut.

Jende gehiago beharko genuke....

baronluigi

Mediafire era berrigota. Atalak ordenaturik jarri ditut beheraka lerrokaturik. Gero beharbada itxura egokiagoa jartzen saiatuko naiz. :goku:

zumarra


zumarra


Godelet

G o d e l e t

deathlok

  Lehenik eta behin, eskerrik asko zure lanagatik zumarra, benetan ikaragarria da. Bigarrenik, 29. kapitulua deskargatzerako orduan ez da deskargatzen, hau da, mega-ko web-orrialdean sartzen naiz baina download botoia sakatzen dudanean ez du deskargatzen. Gainera, faltatzen zaidan kapitulu bakarra da, beste guztiak deskargatu ditut-eta.