Tutoriala: Nola kargatu .mpb artxiboak Mipony programarekin

Sortzailea zumarra, 2012ko Irailaren 04a, 05:30:42

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Mipony programan .mpb artxiboa nola erabili


.mpb artxiboa desgargatu dugunean, Mipony ireki eta "Descargas" atalera joan:



Bertatik, .mpb artxiboa kargatzeko: "Importar lista de descargas":



Gure artxiboa aukeratu:



"Iniciar todo" sakatu (Play botoia):



Eta listo:





Godelet

G o d e l e t

burrundaie

Eskerrik asko Zumarra! Atzo ia erotu ninduan mpb nazkante horiekin. Hau bai dela gauzak argi eta garbi azaltzea. Segituan probatuko diat :osopozik:

zumarra

Ezer esan gabe, suposatzen dut ondo joan dela. Pozten naiz!

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Irailaren 04a, 18:02:33
Ezer esan gabe, suposatzen dut ondo joan dela. Pozten naiz!

Nik oraintxe egin diat aproba eta dena primeran joan duk. Nola dabilen jakin ezkero oso erraza duk, baina atzo istilu ederrak ibili nizkian.

jonnydbz

Galderatxo bat, zein formatu da mpb hau?? Lehen aldia da ikusten dudana.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Sendspacera igotako hainbat artxibo ezin dira jdownloader-ekin deskargatu. Agertzen dira "Capturador de enlaces"-en "on-line" bezala baina, gero, deskargatzeko esatean "Server error" ematen dute. Ez dugu jakin zergatik.

Posible dira, ordea, deskargatu Mipony izeneko programarekin. Programa honek bere ".dlc" propioak sortzen ditu: .mpb formatokoak. Mipony programa erabilitzen baduzu, .mpb-ak kargatu eta serie osoa edo dauden atal guztiak kargatu ditzakezu eta deskargatzen jarri. Mipony-k .dlc-ak ere kargatzen ditu: Añadir enlaces>Abrir contenedor de enlaces.

jonnydbz

Aaaaaaaaaaaaaaaa, mpb bideo formatu bat zela pentsatu dut :evil:

Orain ulertu dut zer den
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa