ETB-ek emititutako serieak euskeraz

Sortzailea FHarlock, 2006ko Abuztuaren 20a, 18:59:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Berte bat:



ROSSEANE(john goodmanenen telesail mitikoa)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Beste bat:



ROSSEANE(john goodmanenen telesail mitikoa)



eta ez ahaztu euskal produkzioak:



Bi eta bat



Goenkale



Martin



Gure familia eta beste animali batzuk



Nola deitzen zan shreederren bikozlaria egointen zuen telesaila, baserri batean oinarrituta??



kilker dema
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Hauek goizaldean ematen dituzte, ETBko serie zaharrak:



-64 (hemengo Gines Yamcharen bikoizlea da, nire sistemetako maisuaren berdin-berdina da, uste nuen bera zela, eta gero kredituetan fijatu nintzen Mikel Albisu (s edo z-rekin zen?) deitzen dela, justo abizen bera :shock:  anaia akaso?)

-Benta Berri (hau ez ematen egoteko zintak erre zaizkie antza hainbeste ematearren)

-Ertzainak (oraintxe hasi dira ematen)

-Teilatupean (hongo udan hau ta 'Bakarrik edo...' asko ikusi ditut XD)

-Hasiberriak (hau egunen baten kapturatuko dut XD)

-Jaun ta Jabe

Gure familia eta beste piztia batzuk (serie honi mania diot ze uste dut hau egiteko utzi zuela bikoizketa Krilinen ahotsak ??)

...

etc luze bat.



Hauek denak Oizmendik ematen ditu edo emango ditu, ETBko gauza zaharrak ematen baitaude. Deigarria egiten zait Martineko Martin eta bere emaztea ETBko serie guztietan senar-emazteak direla, inoiz fijatu zarete?

Ronbin

Aipamenaren egilea: "Aju"Deigarria egiten zait Martineko Martin eta bere emaztea ETBko serie guztietan senar-emazteak direla, inoiz fijatu zarete?

Bai, "sorginen laratza" programan elkarrizketa bat egin zieten eta hori bera galdetu zieten.



Euskal serieak ere pilo bat dira: "a ze parea", "penelope enean", "beni eta marini"....

darko

Orain hasiko da "Balbemendi" izeneko serie berri bat. Ikusiko dugu nolakoa den.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Taichisan

Beste bat: HARRY ETA HENDERSONDARRAK( Big Foot-taren telesaila).dragoi bola z ikusten nengoen etad errepente telesail horren iragarkia euskaraz ikusi egin dut asike^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Aipamenaren egilea: "taichisan"Beste bat: HARRY ETA HENDERSONDARRAK( Big Foot-taren telesaila).dragoi bola z ikusten nengoen etad errepente telesail horren iragarkia euskaraz ikusi egin dut asike^^



Ez nintzen hontaz gogoratzen. Nik gazteleraz ikusten nuen.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

darko

Aste honetan irratian Joseina Etxeberriari hau entzun nion: 90eko hamarkadan euskaraz "Thunderbirds" emititu omen zen ETBn, "Trumoitxoriak" izenarekin. Hau ez nekien.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

FHarlock

Aipamenaren egilea: "darko"Aste honetan irratian Joseina Etxeberriari hau entzun nion: 90eko hamarkadan euskaraz "Thunderbirds" emititu omen zen ETBn, "Trumoitxoriak" izenarekin. Hau ez nekien.

Gerry Andersonen marionetak, animazioa beraz.

Barbadil

Aipamenaren egilea: "darko"Aste honetan irratian Joseina Etxeberriari hau entzun nion: 90eko hamarkadan euskaraz "Thunderbirds" emititu omen zen ETBn, "Trumoitxoriak" izenarekin. Hau ez nekien.



Nik ETB-n ikusi nuen bakarrik, nire oroimenak huts egiten ez badit behintzat. :oops:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

FHarlock

Aipamenaren egilea: "Barbadil"Nik ETB-n ikusi nuen bakarrik, nire oroimenak huts egiten ez badit behintzat. :oops:



Lehendik TVE eman zituen Guardianes del espacio tituloarekin.



Bada anime bat Thunderbirds 2098 (edo horralako urte bat) ni?os al rescate bezala emititu zuena Antena 3.



Etb-ek filmak emititu zituen, ez dakit antena 3 aurretik edo ondoren edo bi momentutan. Filmak, eta seria dvd-en daude, batek ez besteak ez dute euskera.

Black Jack

Besti bi serie (animeak)

Chef Txikia (dedio, a ze gosea sartzen zaidan gogoratzearekin bakarrik, ga?era merienda orduan zela usten dut...edo behintzat beti jaten egoten nintzen ordu hortan XDDD)

Ginger gerriko beltza (edo horrelako zerbait, neska karateka batena, izena Ginger zuen, ba?o ez dakit titulua horrela dan edo ez  :embarrassedd )


P.D.: Kriston pilla kostatu zaitek nola erantzuten deken aurkitzea  :blush
Twice I destroyed the light and twice I failed. I left ruin behind me when I returned, but I also carried ruin with me...

Taichisan

Datorren igandetik haurrera emititzen hasiko dute "ITSASO URDINA"telesail berri bat, eta atntza denez ez dirudi produkzio propioa denik...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Ronbin

Beste serie amerikar bat:
Egun alaiak (Happy Days). 50. hamarkadan bizi zen familia bati buruz zen, Ron Howard (besteak beste Willow pelikularen zuzendaria) seriearen protagonista zen. Urte batzuk beranduago tele5-k emititu zuen.

FHarlock

Inspirazio momentu bat izan dut.

Ez al zuen ETB-ek eman Perry Mason eta Alfred Hickcocken ordua?

Eta gero oroitu naiz, ez zen gauza onegia, SuperAgente berria, SuperAgente 86 serie bikainairen remake seria, motza izan zen arrakasta haundiegirik izan ez zuelako.