Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Euskadiman


Taichisan

Aupa guztioi, aste hontan Sakuraren tanda berria berrigotzeko daukat, adi egon zaitezte!
Baita ere, naiz eta Euskadimanek igo, berrigoko dira 44 eta 45.atalak eta horrela 70.atalerarte.
Eskerrik asko eta barkaidazue eragozpen hauek!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aupa guztioi, 44tik 53rarte dituzue igota Mediafiren jada. Beste inok mesedez har ditzala beste atalak eta igo ditzala Mediafiren ere bada ez bada ere.
Eskerrik asko! Datorren astean gehiago ta hobeago.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman

mila esker taichisan, aupa zu!!!!! jaisten :osopozik:

Taichisan

Beste hamar atal igota, azken batzuk falta dira soilik, ia aste bukaerarako prest dauden!
Ondo ibili guztiok!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Okene

Kaixo potxolos, Ezin al dituzue AVI bezala igo? Mac-erabiltzaileak kristorenak pasatzen ditugu rar-ak, 7z-k eta alukeri konprimitu hoiek irekitzen! Beti daude korruptoak! Onena AVI bezela jarri eta kitto. Mesedez...!

zumarra

Kaixo:
Aspaldi ez da hemen ezer igotzen .avi formatuan. Dena konprimitua (+pasahitza ahal bada) zerbitzariek ez detektatzeko zer den. Bestela, 2 egunetan dena ezabatuta eta lan guztia pikutara.

Zein artxibo ezin duzu deskonprimitu edo errore ematen dizu? Esan eta konprobatuko dugu zein den korruptoa. Gainera, normalean konprimituta daude "Sin compresion", hau da, kamuflatuta baina txikitu gabe eta segituan deskonprimitzen dira.

Eta Mac-ek arazoak ematen badizkizu, badakizu.... pasa zaitez Linux Mint-era...... :keinu: :keinu:

Ichigomiya

Kaixo guztioi,

Problema bat daukat. Hara, duela bi egun Sakura seriea jaitsi nahi nuen, eta 5 atal jaitsi nituen eragotzi gabe. Baina orain beste batzuk jaistera nihoan eta esaten dit beti "El enlace del archivo que has solicitado no es válido" atal guztiekin. Probatu dut beste seriekin eta ahal dezaket, bakarrik Sakurarekin problema dut. Probatu ahal dezakezue problema berdina ematen badizuen?


Ez dakit zer egin :( serie hau oso gogoko dut, eta euskeraz bakarrik ikusi nahi dut.

Aldez aurretik eskerrak,

Ichigo.

Euskadiman

epa ichigo. ba komentatzen dizut. atzo ezabatu zizkidaten sakuraren atal gehienak, beraz mega-ra igotzeko asmoa daukat gaur bertatik. beraz, nire ustez asko jota astebururako berrigota izango ditut 4shared-en zeuden guztiak, ongi?? beraz beste bat arte, eta eskerrik asko zuri. Neuri ere asko gustatzen zait, jejeje

Ichigomiya

Kaixo,

Eskerrik asko hain azkar erantzuteagatik :-)
Ze kasualitatea, jaisten ari nituen eta hurrengo egunean atalak ezabatzea XD

Megako kontua egingo dut eta han bilatuko ditut. Ze izenarekin igotzen ari dituzu? Badaezpada ez baditut urkitzen.

Goraintziak,

Ichigo.

Euskadiman

ba ez izena aldatuta igotzen ditugu. igota gehiago irauteko



Euskadiman