HEIDI HIRIAN [SF/MG] (1976)

Sortzailea burrundaie, 2012ko Martxoaren 11a, 10:21:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

HEIDI HIRIAN








FITXA TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA: Arupusu no shôjo Haiji
PRODUKZIO URTEA: 1976
IRAUPENA: 100 m.
ZUZENDARIA: Isao Takahata
HERRIALDEA: Japonia


SINOPSIA

Gure neskatila xarmanta bere mendiak, Laino, bere txakurra, aitona eta baita ahuntzak ere utzi beharrean aurkitzen da. Frankfurtera joan, eta bertan Klararen jolaskide izan behar du. Hau, neska herabe eta elbarritua da, bere gurpildun aulkiari lotuta dagoena. Heidik erne ibili beharko du, bereziki, Rottenmeier andereñorekin, zeinak, bere arau zorrotzekin, bereak eta asto beltzarenak pasaraziko dizkion...


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: DVBRip
TAMAINA: 1,18 GB
ARDURADUNA: BURRUNDAIE
HIZKUNTZA: EUSKARA
AZPITITULUAK: EZ
BIDEOA: MPEG-4 Visual at 1 782Kbps
ITXURA: 720 x 540 (1.333) at 29.970 fps
AUDIOA: AC-3 at 256Kbps/ 2kanal, 48,0KHz








(DLC artxiboa)



Oharra: Film hau J Downloader programarekin jaitsi behar da.

                                                           1. JDownloader ireki
                                                           2. Esteka (linka) hautatu
                                                           3. Saguaren eskuin botoia erabiliz,"Kopiatu"ri eman
                                                           4. Deskarga J Downloader programatik bertatik egin




arylation

Aupa burrundaie:

Esteka ez dabil. Posiblea beste nonbait eskegitzea?

burrundaie


burrundaie

Heidi Hirian, dagoeneko Megatik jaisteko pronto! :barre:

Zubiaran

Kaixo! Heidi Hirian jeisteko arazoak ditut. Deskarga posible da? Milesker

zumarra

Saiatu berriz. Jdownloader-ekin arazorik ez; .dlc artxiboa eta gainontzekoak:


Zubiaran

Egun on!
Eskerrik asko atzoko laguntzagatik. Lortu dut Jdownlader erabiliz artxiboak jeistea, baina sortzen didan artxiboa ezin dut zabaldu. 'HD' izeneko WinRAR artxiboa sortzen dit eta deskonprimitzean (ehe) pasahitza erabilita, Logical Volume Identifier izeneko beste artxibo bat agertzen zait baina edukirik gabea dirudi.

Okerra non dagoen identifikatzerik bai? Milesker

Zubiaran

Ondorengoa jartzen dit ' 1 Fallo del CRC en el archivo encriptado 'LOGICAL VOLUME IDENTIFIER.avi' Verifica la contraseña

zumarra

Beno, gauza batzuk:

Proba egin dut bukaeraraino eta ondo deskargatu eta deskonprimitu egin dit:



Azkenean Hd.7z artxiboa deskonprimitzerakoan (pasahitza EHE), bai, LOGICAL VOLUME IDENTIFIER.avi izeneko artxiboa atera da.



Hori da pelikula ripeatzean ez zitzaiola jarri HEIDI 2.avi adibidez. Baina pelikula da eta normal ikusten da:



Esango nuke deskargatzerakoan arazoren bat izan duzula. Saiatu berriz ea oraingoan. Hala ere gauza batetaz ohartu naiz. Nik igotako bertsioa ere eskura duzu nahiz eta nahiko ezkutatuta dagoen. Begiratu eta Show jartzen den tokian sakatu link-ak ikusteko:



Aurrekoekin ez baduzu asmatzen saiatu hauekin. Bertsio honen pasahitza: ab


Jon zubel

Kaixo :Zahar: :Zahar: :Zahar:;
Saiatu naiz deskargatzen baino "Usted está intentando añadir Enlaces que están fuera de línea y no están disponibles. Por favor elija como continuar" azaltzen zait Jdownloader ekin saiatzen naizenean. Beste megako estekak ere desagertuta daude :kolpe:
Konpontzeko modurik?
Eskerrikasko, a ze lana dagoen web horri honetan :txalo1: :txalo1:

burrundaie

Sf-etik jaisteko prest oraintxe! :zaldi:

zumarra

Neria ere erantsita. Biok aldi berean ari ginen baina zu azkarago.... :txalo1:

burrundaie

Ea oraingoan estekak puska baterako bederen baditugun! Bide batez, 17 berriz ere, 3:10eko trena eta 800 bala berritu ditut! :orden2:

Jon zubel

Eskerrikasko!!!
Orain bai martxan  :pozik3: