Gau bat operan - A Night at the Opera (1935) [1080p|MEGA]

Sortzailea burrundaie, 2011ko Uztailaren 05a, 23:48:48

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

GAU BAT OPERAN  -  A NIGHT AT THE OPERA (1935)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Komedia | opera
Urtea: 1935
Zuzendaria: Sam Wood
Gidoia: George S. Kaufman, Morrie Ryskind
Argazkia: Merrit B. Gerstad (B&W)
Musika: Herbert Stothart
Aktoreak: The Marx Brothers, Groucho Marx, Harpo Marx, Chico Marx, Margaret Dumont, Kitty Carlisle, Allan Jones, Sig Ruman, Walter Woolf King, Edward Keane, Robert Emmett O'Connor, Lorraine Bridges
Sinopsia: Negozioen zentzu bitxi batek eramanda, Grouchok New Yorkera doan itsasontzi batean sartzen ditu Milango Operako izar handiak. Ontzian polizoi batzuk ere badaude: Harpo eta Chico. Hiruren artean ontzia iraultzen dute, eskandalu bat antolatzen dute New Yorken, eta operaren munduak inoiz ahaztuko ez duen erokeria bihurtzen dute estreinaldiaren gaua.


1. aukeraren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 87min
Kolorea: Zuri Beltza
Pisua: 6,8GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (Mega)



2. aukeraren ezaugarriak:

Iraupena: 94 min.
Kolorea: Zuri Beltza
Pisua: 1,93 GB
Erresoluzioa: 1280x720
Esteka (MEGA)

Taichisan

Burrundaie, inoiz esan dizut zein estima dizudan?XD Eta gero zeu esaten didazu niri "en alza" nagoela? Zu bai zarela orain Godeletekin eta Zumarrarerik batera Euskal Encodingsen bultzatzaile nagusiak! Aupa zuek betiko!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

fernandisko

Kaixo denoi:

Nire lehenengo aldia da foro honetan baina euskal encodings jarraitzaile hamorratua nauzue. Euskaldunok eta euskal zaleak hemen Nafarroan aukera gutxi daukagu telebista edo euskearaz ikusteko. Bakarrik gaztelaniaz. Horregatik zuek zuen lanarekin ematen duzuen aukera ezinbestekoa da.

Eskerrik asko eta jarraitu aurrera!!!


Beste aldetik, pelikula honen (Gau bat operan) lehendabiziko enlazea ez dabil ongi.

Geroarte eta segi on.

zumarra

Ongi etorria, aizu!

Saiatu zaitez berriz lehenengo loturarekin. Proba egin dut eta arazorik gabe dabil:


fernandisko


zumarra

Marx Anaien bi pelikula daude: hau eta Marx Anaien kako-makoak. Nik biak elkarrekin jarriko nituzke, adibidez,

Marx Anaiak: Gau bat operan
Marx Anaiak: Kako-makoak

Ideia bat da, zer iruditzen?

burrundaie

James Bonden filmekin, oker ez banago, hala egin genian. Ideia ona.

zumarra


carlocollodi

Ehem... Barkatu, baina 6. eta 11. zatiak jeitsiezinak dira. "Complemento desactualizado" esaten dit JDownloaderrek. Norbaitek egin ahal du zerbait?

zumarra


zumarra


burrundaie


carlocollodi


zumarra

Atzo hasi nintzen errepasoa "Irudi errealeko filmak" eta 0-9 saila osorik dago eta "A" erdiraino ikusi nuen eta ondo ere bai. Hurrengo astean segitzea espero dut.

zumarra