Dragoi bola Z Jainkoen borroka euskaraz!!!

Sortzailea jonnydbz, 2014ko Apirilaren 04a, 07:09:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

aritzm

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Maiatzaren 07a, 20:52:40
Bueno, Manu Guerrerorekin hitzegin eta gero hauxe esan ahal dizuet....
Bizkaian Max ocio, Artea eta Zubiarten estreinatuko da filmea, zinema hauetarako badaude sarrerak salgai baina itxaron dezagun astetxo bat ia ordutegi gehiago jartzen dituzten.
Irunen OCINEMAtan jarriko da filmea, baita ere Errenteriako ACEC NIESSEN zinemetan eta Donistiko BREXA OCINE zinemetan. Azken hiru hauek ondino ez dituzte sarrerak salgai, baina dena dela ere, Manu berak esan dit egunotan zihurasko zinema gehiago elkartzea, orduan lasai egon zaitezte denok.

Nik uste, hau ikusi eta gero hoberena litzake Euskal Encodingseko zaleen artean geratzea gustoko duzuen zineman, eta topaketa txikiagoak egitea.
Dena den espero dugu Arabako zinema batean estreinatzea ere.

Esta baduzue DRAGONBALLZ youtubeko kanalean (selecta berak egindakoa) Trailerra, non arazoak egon ziren soinuarekin eta gaur berriz igo dute ondo, bihar edo etsirako hasiko dira bikoizkarien agurrak jartzen! Atento ibili!
notizia ona!!! Aber ze egunetan jartzen dute Ajuk ezaten duen bezela, suposatzen dut fetxa berberan izango dela baina beno, bretxan ikusiko dut jeje

SonGorka4

gipuzkoan bada nik ere ikusiko dut!!!  :goku:

aritzm

Ticketmasteren weborrian erosi dezakegu ya sarrerak bretxan baita ere, baina joe 8,20€ ...

jonnydbz

Ba ni Donostira joanez gero, sarrera + peajeak + gasoila (+ OTA agian) = 25 eurotik gora jajaja
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Maiatzaren 08a, 18:04:51
Ba ni Donostira joanez gero, sarrera + peajeak + gasoila (+ OTA agian) = 25 eurotik gora jajaja
Autobusa!

Nik ostiralean joan nahi dut.

jonnydbz

Autobusak ordutegiaren arabera arazoak eman ditzake ere baina ikusi beharko. Filma arratsalde gau aldean bada bueltakoa gal dezaket adibidez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Maiatzaren 09a, 19:34:25
Autobusak ordutegiaren arabera arazoak eman ditzake ere baina ikusi beharko. Filma arratsalde gau aldean bada bueltakoa gal dezaket adibidez.
Neure moduan zaude. Neuk ere ikusiko dut bideragarria den ala ez.

aritzm

Bizkaitarrak zarete? Bizkaiko zenbait tokietan daukazute pelikula ez?

jonnydbz

Ni gipuzkoarra, baina Gasteiztik hurbilago bizi naiz Donostitik baino.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: aritzm  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 15:18:48
Bizkaitarrak zarete? Bizkaiko zenbait tokietan daukazute pelikula ez?
Nik Donostia eta Bilbo distantzia berdinera dauzkat, eta aspaldion Donostiatik pasatzeko gogoz nabil.

aritzm

Ah bueno ze putada, ba Aju, labretxan 8€ dira errenterian ez dakit, baina dirua da ee jaja, eta jonny autobusak gehi sarrera etc dirua da, ez dakit zenbat gogoak dauzkazu, ztvko erreportagean oier ezan du ez dakit zer zineman, sarreraren prezio desberdinak daudela, informatu :)

baronluigi

Nik donostira joateko trena zein autobusa dut eskura. 35 minututan iristen naiz, eta bizikleta nirekin badaramat ziztu bizian ibiltzen naiz hirian zehar xD.

aritzm

Erosi dut sarrera iganderako (16:30), pentsatzen nuen takilan 8€ izango zela baina ez, 8'20€,lehenengo sarrera daukat, espero dut jende gehiago animatzea!!!

Taichisan

Nik datorren astean erosiko ditut Arteara juteko (zentru komertziala, ez herria), hantxe ikusiko dut nik euskaraz. Gauza da gazteleraz ere ikusi nahi dudala baina ondino ez daude gaztelaniarako sesioak jarrita... ia zer esaten duten.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

aritzm

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 19:19:57
Nik datorren astean erosiko ditut Arteara juteko (zentru komertziala, ez herria), hantxe ikusiko dut nik euskaraz. Gauza da gazteleraz ere ikusi nahi dudala baina ondino ez daude gaztelaniarako sesioak jarrita... ia zer esaten duten.
nik ere gazteleraz ikusi nahi dut baina selectak ez didate ezer ezaten....