SHIN CHAN [Divx][MG][93/+700]

Sortzailea zumarra, 2012ko Irailaren 10a, 09:49:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

SHIN CHAN

LEHEN DENBORALDIA






SINOPSIA
Sinosuke Nohara 5 urteko umea txiki eta buruhandia da. Bihurrikeriak egiten ditu etengabe, neskak jarraitu, eta egunero bere Ultraheroiaren atalak ikuten ditu telebistan.



FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: ????????? Kureyon Shin-chan
Produkzio Urtea: 1992
Denboraldia: + 20
Atal kopurua: + 700
Egoera: Emititzen
Produktora: Luktv
Nazionalitatea: Japonia
Emisioa Euskal Herrian: Etb1/Etb3

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Aju, MikelEiza, Zumarra
Iraupena: 22 minutu
Tamaina: 190 MB
Bideoa: DivX 1100 Kbps 720*540 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 9 urte+





--
OHARRA: Atalak .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab

Dauden atalak (Karpeta)


Godelet

G o d e l e t

zumarra


Godelet

G o d e l e t

mendiolea

Kaixo!! Nire lehen mezua foroan! Lehenengoz, eskertu nahi nizuke egindako lan itzela!!!

Komentatu nahi nuke, serie honetako 76-78 kapituluak jeisten saiatzen ari naizela duela hiru egun edo, baina "no disponible temporalmente" jartzen du. Mesedez, ea norbaitek begira dezakeen ;-)

Mila esker!

zumarra

Lotura aldatuta. Saiatu orain.

Eskerrik asko abisatzeagatik.  :threat:

Taichisan

Aupa lagunok!
Azkenean lortu dut aurkitzea gaztelaniazko atal gida eta hemen ez daude 93 atal, baizik eta 31. Atalak ez dira kontatzen miniatalka, baizik eta 3 edo 2 mini ataleko atalak baizik.
Bide batez pentsatzen nuen Shinchanen material gehiago genuela eta horregatik begirada botako diot nik grabatu nituen ataleei igotzeko, baita ere hirun posteatzen dauden atalak jaitsi ta igo egingo ditut poliki poliki.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 17:09:17
Aupa lagunok!
Azkenean lortu dut aurkitzea gaztelaniazko atal gida eta hemen ez daude 93 atal, baizik eta 31. Atalak ez dira kontatzen miniatalka, baizik eta 3 edo 2 mini ataleko atalak baizik.
Bide batez pentsatzen nuen Shinchanen material gehiago genuela eta horregatik begirada botako diot nik grabatu nituen ataleei igotzeko, baita ere hirun posteatzen dauden atalak jaitsi ta igo egingo ditut poliki poliki.
Ezinezkoa da Shin Chanen atalen kontua ondo eramatea. Hasieran ez zituzten atal bereziak eman eta aurrerago guztiak batera eman zituzten edozein ordenatan, numerazio guztia mugituz.

Taichisan

Baina badago modua gaztelaniazkoekin ardatz bezala hartuta, wikipedian badago lista oso on bat urtez urte, hori erabiliko dut  :keinu:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 22:08:03
Baina badago modua gaztelaniazkoekin ardatz bezala hartuta, wikipedian badago lista oso on bat urtez urte, hori erabiliko dut  :keinu:
Bai bai, neu ere hor begiratzen nabil, eta sinetsidazu, 300. atal bueltan kaos bat da. De hecho atal batean atal hori 300.a dela esaten dute eta uste dut ez dela.

PD: 93. atala ez da inoiz espainian eman.

Rhaegar40

Kaixo, aurkitu dituzue falta diren atalak ??  :osopozik:

Excalibour

Kaixo. Igo ahal duzue berriro telesaioa? Eskerrik asko!

zumarra


Excalibour

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2015ko Irailaren 23a, 22:16:07
Igotzen jarriko ditut.

Eskerrik asko! Adi egongo naiz ba! Ez duzue aurkitu kapitulo gehiago ezta?

zumarra