Ajea Thailandian - The hangover part II (2011) [MEGA]

Sortzailea burrundaie, 2014ko Ekainaren 01a, 05:02:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

AJEA THAILANDIAN  -  THE HANGOVER PART II (2011)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Komedia
Urtea: 2011
Zuzendaria: Todd Phillips
Gidoia: Scot Armstrong, Craig Mazin, Todd Phillips (Pertsonaiak: Jon Lucas, Scott Moore)
Argazkia: Lawrence Sher
Musika: Christophe Beck
Aktoreak:      Zach Galifianakis, Bradley Cooper, Ed Helms, Justin Bartha, Ken Jeong, Paul Giamatti, Jamie Chung, Todd Phillips, Mike Tyson, Jeffrey Tambor, Crystal the Monkey, Mason Lee, Sasha Barrese, Gillian Vigman, Nirut Sirichanya, Nick Cassavetes, Sondra Currie, Schnitrnunt Busarakamwong, Bryan Callen, Brody Stevens, Nimit Luksameepong, Michael Berry, Andrew Howard, Danai Thiengdham, Penpak Sirikul, Chanicha Shindejanichakul, Aedin Mincks, Vithaya Pansringarm, Jenine Kim Lee, Tanner Maguire, Dylan Boyack
Sinopsia: Beste behin, Alan, Stu eta Phil hotel bateko gelan izartuko dira aurreko gauean egindakoa gogoratu ezinik. Honako honetan Thailandia dira Stu eta Lauren bikotearen ezkontza ospatzeko. Arazo bat dago baina, Teddy, Laurenen anaia txikia desagertu egin da. Gaztea topatzeko ahaleginean mila abentura eta egoera bitxi biziko dituzte.
Nota Filmaffinityn: 5,8


Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 42m (102 min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,5GB
Erresoluzioa: 720x414 (480p)
Esteka (MEGA)

zumarra

Jasota, lagun parrandero hori...  :pozik: :pozik: :pozik:

Arratsaldean programatu nuen eta..... ohera joatean ordenagailua itzali nuen. :giveup: :giveup: :giveup:

Taichisan

Nik badaezbada ere grabatu nuen. Gaizatxo bat, lehengo filmea bilatzen egon naiz baina ez da inon ageri... non sartu da ba??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Ekainaren 01a, 22:44:13
Nik badaezbada ere grabatu nuen. Gaizatxo bat, lehengo filmea bilatzen egon naiz baina ez da inon ageri... non sartu da ba??

Oker ez banago, behin baino gehiagotan iragarri ziteken ematekoak zirela, baina momentuz lehen partea ez ditek bota. Beste horrenbeste gertatzen duk Harry Potter eta Herioren erlikiak filmarekin, oraindik bigarren partea falta baita! :threat:

Taichisan

Egia ahal da hori?? Nik pentsatu nuen aspaldi bota zutela ba...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

G o d e l e t

Ainz