Dragoi Bola Z [291/291][x264][MEGA]

Sortzailea Aju, 2014ko Otsailaren 11a, 14:16:06

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2014ko Uztailaren 07a, 21:32:50
Jaitsi beharrekoak hauek dira: 9, 58, 61, 64, 67, 68, 71, 91, 103, 147, 152, 184, 193, 289, 291.
Checksumak atera ditut eta hauek guztiak bertsio berriak dira, ez dago errepikatzen denik. Arraroa dena da 147a v3 izatea, v2rik egin ez denean (guretzat behintzat) XD. Ikusten ditudanean esango dizut ondo dauden edo zer ;)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Beste batzuk ikusi ditut, 3 lehenak ez dira beste munduko ezer, baina laugarrena arraroa da:


  • 253: 4:11 minutuan audioa eten egiten da une batean, "itz-arrik" esatean.
  • 255: 18:11 minutuan txaskido bat entzuten da, eszena aldatzean.
  • 257: 16:13 minutuan audio gora-behera bat nabaritzen da, ziurrenik ETBko audioaren errua izango da.
  • 263: 15:00 minutu inguruan (beti ez da zehazki leku berean gertatzen) gauza arraro bat gertatzen da. Reproduktorean gelditu egiten da eta atala ez doa aurrera. PCan aldiz, segundu batzuk aurreratzen da 15:20 minutu aldera.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

67. atalean 17:16an entrelazatuta ikusten da. Neure buruari lan gehiago jartzen, ieeepa hi!

Egunen batean bukatuko ote da...

berganzo

Hasteko eskerrik asko dragoi bola euskaraz igotzeagatik betidanik izan nahi nuen.

263. atala 15. minutuan amaitzen da oraindik 8 bat minutu geratzen direnean.

Eskerrik asko denagatik.

Aju

Bai, oraintxe esaten duzula, neuri ere ez dit hortik aurrera VLCk irakurtzen; Media Player Classic-ek bai, baina tartetxo batean eten bat eginda. Hori ez da ganora, berriro egingo dut. Eskerrik asko abisatzeagatik.

jonnydbz

Bai, niri ere gertatzen zait:

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Uztailaren 15a, 19:57:54
Beste batzuk ikusi ditut, 3 lehenak ez dira beste munduko ezer, baina laugarrena arraroa da:


  • 253: 4:11 minutuan audioa eten egiten da une batean, "itz-arrik" esatean.
  • 255: 18:11 minutuan txaskido bat entzuten da, eszena aldatzean.
  • 257: 16:13 minutuan audio gora-behera bat nabaritzen da, ziurrenik ETBko audioaren errua izango da.
  • 263: 15:00 minutu inguruan (beti ez da zehazki leku berean gertatzen) gauza arraro bat gertatzen da. Reproduktorean gelditu egiten da eta atala ez doa aurrera. PCan aldiz, segundu batzuk aurreratzen da 15:20 minutu aldera.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Lehen mezuko DLCa eguneratuta. Eguneratuak izan diren 3 atalak:

160: Aspalditik neukan eguneratzeke ze duela bi emisio seinaleak kale egin zidan eszena batean eta aurreko emisioan atala saltatu egin zuten. Zorionez emisio honetan dena ondo joan da :bow:
253: ETBren digitalizazio kaxkarraren ondorioa. Release zaharrarekin konponduta.
255: ETBren digitalizazio kaxkarraren ondorioa. Release zaharrarekin konponduta.

Besteak:
257: Hor ez dago seinale faltarik, halaxe egin zuten bikoizketa etxean eta eztauka konponbiderik. Horrelaxe geratzen da.
263: Bideo berria egin behar dut eta horretarako ISOa jaitsi behar dut, eta momentuz nahiko zail dago.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2014ko Abuztuaren 15a, 00:19:54
Lehen mezuko DLCa eguneratuta. Eguneratuak izan diren 3 atalak:

160: Aspalditik neukan eguneratzeke ze duela bi emisio seinaleak kale egin zidan eszena batean eta aurreko emisioan atala saltatu egin zuten. Zorionez emisio honetan dena ondo joan da :bow:
253: ETBren digitalizazio kaxkarraren ondorioa. Release zaharrarekin konponduta.
255: ETBren digitalizazio kaxkarraren ondorioa. Release zaharrarekin konponduta.

Besteak:
257: Hor ez dago seinale faltarik, halaxe egin zuten bikoizketa etxean eta eztauka konponbiderik. Horrelaxe geratzen da.
263: Bideo berria egin behar dut eta horretarako ISOa jaitsi behar dut, eta momentuz nahiko zail dago.

Nik selektak ateratako bertsioa daukat DVDFABekin disko gogorrera pasata...hori interesatzen bazaizu..


Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2014ko Abuztuaren 18a, 23:14:44
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2014ko Abuztuaren 15a, 00:19:54
Lehen mezuko DLCa eguneratuta. Eguneratuak izan diren 3 atalak:

160: Aspalditik neukan eguneratzeke ze duela bi emisio seinaleak kale egin zidan eszena batean eta aurreko emisioan atala saltatu egin zuten. Zorionez emisio honetan dena ondo joan da :bow:
253: ETBren digitalizazio kaxkarraren ondorioa. Release zaharrarekin konponduta.
255: ETBren digitalizazio kaxkarraren ondorioa. Release zaharrarekin konponduta.

Besteak:
257: Hor ez dago seinale faltarik, halaxe egin zuten bikoizketa etxean eta eztauka konponbiderik. Horrelaxe geratzen da.
263: Bideo berria egin behar dut eta horretarako ISOa jaitsi behar dut, eta momentuz nahiko zail dago.
Nik selektak ateratako bertsioa daukat DVDFABekin disko gogorrera pasata...hori interesatzen bazaizu.
Eskerrik asko baina badauzkat bideo horiek, eta Selectak filtrazioarekin dena hondatzeko ohitura daukanez nahiago dut bideo japoniarra erabili. Pentsatzen dudan bakoitzean nolako kalitatean lortuko zuten euskarazko audioa eta zer nolako aberia egin dioten...

jonnydbz

Beti irakurri izan dut Selectak audioa asko filtratu zuela eta hori guztia, baina hainbesterako al da?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Abuztuaren 19a, 10:26:47
Beti irakurri izan dut Selectak audioa asko filtratu zuela eta hori guztia, baina hainbesterako al da?
Ba bai. Izan kontuan ETBk galerarik gabeko audio bat pasako ziela, kopia zehatza, eta hauek filtroa oso gogor jarri zutela, okerrago utziz.

satantxiki

Eskerrik asko!!! zaharrak eguneratuko ditut kalitate hobe duten hauetara! ONA!!!