Megaman sare borrokalaria (2001-2006) [MEGA]

Sortzailea Taichisan, 2006ko Azaroaren 30a, 19:27:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

MEGAMAN SARE BORROKALARIA   -   MEGAMAN NT WARRIOR (2001-2006)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Generoa: Abentura/Akzioa/Zientzia-Fizkioa
Urtea: 2001-2006
Denboraldiak: 5 (.exe, .exe axess, .exe stream, .exe beast, .exe beast+)
Atalak: 96/209
Zuzendaria: Takao Kato
Gidoia: Kenichi Araki (Bideojokoa: Keiji Inafune, Capcom) (Pertsonaia: Keiji Inafune)
Musika: Gordon McGhie, Shuhei Naruse
Produktorea: Xebec
Sinopsia: Lan Hikari da istorio honen protagonista, sare borrokalari trebea oso. Baino tamalez PET-ik ez duen ume bakarra da, eskerrak bere aitak PET bat sortzen duela berarentzat, bere izena MEGAMAN da. Horrez geroztik Willy doktore maltzurrak Dentech hirian kaosa sortzeko asmoa du bere 4 morroi lehialekin: Match jauna(eta Tortchman, bere net navya), Maddy(eta Wakkoman), Zap kondea(eta Electman) eta azkenik Yahoot(eta Magicman). Eskerrak Lan bakarrik ez dagoela, bere alboan ditu bere lagunak(eta batzuk ez ahin lagunak ere): Dex (eta Gutsman), Maylu (eta Roll), Yai Amano (eta Glide) Tori (eta Iceman) eta Chaud (eta Protoman), denak Itzal munduren aurka borrokatuko dute dentech hiria babesteko!!
Bikoizketa fitxa
Nota Filmaffinityn: 5,6



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 20min
Pisua: 180MB inguru
Erresoluzioa: 480p
1. Denboraldia (MEGA)
2. Denboraldia (MEGA)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

TDT seinalea daukazu? Ez nekien. Jo, neu izan behar naiz ez daukan bakarra. Portaleko pare bat atsoren erruz 2? miserable ez gastatzearren....

Disko gogorra a tope daukat, tartetxo bat ea egiten diodan atal honi ikusteko aber nolakoa dan

Taichisan

Tdt bezalakoa da baino ez daukat oraindik, Euskaltelen zera da, baino orain tv-rip guztiak horrelako izenarekin doaztenez ba horrela jarri det, dena den arazoak ditut ripeatzeko, ia esaten badidazu nola perfekto ripeatu zeren ripeo kalitate perfektuak egin nahiko nituzke
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

jeje, ba nire antzean zaude, ze neuk ere ez dut lortu tamaina dezente batekin konprimitzea eta kalitate ona edukitzea. 220mb 20 minuturako, 11mb minutuko, gehiegi da. Nahi baduzu emango dizut konfigurazio hori, baina tamaina gutxitu nahi baduzu ya quantizerrekin probak egin beharko dituzu eta ikusi ea merezi duen gehiago jaistea edoe z  :-\

FHarlock

OHARRA
Taichik hanka sartu du 13 kapituloaren izena jartzerakoan edo igotzerakoan. Puntu .avi izan beharrean .av geratu da. Editatu ea "i" hori gehitzea besterik ez du behar. Izen aldaketak ez du eraginik emulerentzat konpartitzerakoan.

Taichi, editatu zure mezua eta kopia ohar hau, atal enlaze ondora, ez du merezi i bategatik artxiboa berriz igotzea.

Taichisan

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 24a, 17:40:57
OHARRA
Taichik hanka sartu du 13 kapituloaren izena jartzerakoan edo igotzerakoan. Puntu .avi izan beharrean .av geratu da. Editatu ea "i" hori gehitzea besterik ez du behar. Izen aldaketak ez du eraginik emulerentzat konpartitzerakoan.

Taichi, editatu zure mezua eta kopia ohar hau, atal enlaze ondora, ez du merezi i bategatik artxiboa berriz igotzea.

Ba ez naiz konturatu ere egin, zure "BOSTAK" lehengo atalean ere berdin gertatu zaizu zuriXD badirudi batzutan segun zein luzeera duen izenak mozten duela edo...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

hmmm...
ez dakit zergatik ezin dudan deskargatu... uste dut... "kadukatu" direla igoera guztiak...  :vueltasss

Taichisan

Lasai Kenshin zeren orain azkenik hasi dira 2.emisioarekin ta falta zaizkidan atal guztiak hartuko ditut ta poliki poliki igo emulera, asike lasai^^.

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Etbk azkenik hasi denez 2.pasea emititzen(6.ataletik, baino lehengo 5ak baditut asike arazorik ez dago), Emulean hasi naiz jartzen DVD rip berriekin egingo ditudan Releasea finala, espero dut gustoko izatea.

Lehengo bi atalak igota :eat
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

3.ataletik 9.atalerarte igotak.

Ia oraingoan telesial hau laster finikitatzen dudan, audio gutxi faltan ditut eta :thumbsup

Ahal dozunok neure releaseetan behintzat esan nork jaisten duen materiala ,zeren nahiz ta ni material piloa igotzen ta prestatzen hari badirudi inori eztzaiola sekulan interesatzen.... :ext_crutch
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

#10
Deskarga zuzenaren topic-a honegaz kombinatu ditut, deskarga zuzenean ez bait dut gehio igoko ta, ointxe Emulekin egingo dut lan soilik, posteatu nahi duzuenok hemendik aurrera hemen egin esazue. aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Baaaa.....hor duzue beste 2 atal.

Hemendik haurrera polikiago jungo naz, emisioarekin batera, orain hartzen nabilen audioa hobeagoa da eta. Gaur 13.atala emon behar dute asike datorren asterako 3 atal berri ekarriko dizkizuet, eta gutxi gora behera 5 atal berri astero izango dira(segun nola ikusten dudan nire burua montatzeko). aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Megamanen lehen saga amaitua, 14tik 25erarte.

Hau baita ere arrakasta itzela euki du EUSKAL ENCOUNTER 16an^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aspaldiko partez telesail honekin ere hasiko naizXD

Lehen 3 atalak igota, poliki poliki doan releasea izango da, 2.parteko tanda prestatu behar dut eta muntaketak egiteko^^ aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!