Oroimena Erronka - Total Recall (1990) (Paul Verhoeven) [1080p|MEGA]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Irailaren 17a, 10:39:34

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

OROIMENA ERRONKA - TOTAL RECALL (1990)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Abentura / Zi-Fi
Urtea: 1990
Zuzendaria: Paul Verhoeven
Gidoia: Dan O'Bannon, Gary Goldman, Ronald Shusett (Philip K. Dick-en liburuan oinarritua)
Aktoreak: Arnold Schwarzenegger,  Sharon Stone,  Michael Ironside,  Rachel Ticotin, Ronny Cox,  Marshall Bell,  Mel Johnson Jr.,  Ray Baker,  Michael Champion, Roy Brocksmith,  Lycia Naff,  Debbie Lee Carrington,  Dean Norris,  Alexia Robinson, Erika Carlsson
Ekoizpena: Carolco Pictures, TriStar Pictures
Sinopsia: Marten matxinada independentista bat dago, Cohaagen diktadorearen aurkako borroka armatu eta guzti. Bitartean, Lurreko eraikuntzako langile bati Marte agertzen zaio ametsetan behin eta berriro. Halako batean, "memoria bidaiak" antolatzen dituen Rekall enpresara joko du, Marteko oporraldi bateko memoria txertoa egin diezaioten (hau da, esperientzia baten bizipenak, errealak bezain onak nonbait, baina izatez faltsuak direnak), agente sekretu baten rolean, gainera.
Nota Filmaffinityn: 6,8



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 109 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,22 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 109 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 950 MB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)



Jatorrizko bertsioa euskarazko azpitituluekin
Euskal Encodings-eko Esteka

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Formatua eta zerbitzaria aldatubak!! :threat:

Kaos

Oso filme ederra  ta euskaraz gainera  :rock:

Ortzi

Norbaitek berrigo dezake mesedez? Pare bat aldiz jeitsi det baina dirudienez txarto igota dago ze ordu ta hamar minutu daramanean eten egiten da.

burrundaie

Artxiboa ondo igota dago, baina bideoak akatsa du nonbait. Nire bertsioan ere eten egiten da eta ezin dut konpondu. Ez dakit baten batek beste bertsioren bat edukiko duen, beharbada Taichisanek ...

Taichisan

Nik neukan lehen bertsioa ez dakit horrela egongo den, begirada botako diot ahal izanez gero.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

#6
Azpitituludun filmearen muntaia egin dudala aprobetxatuta, begiratu egin dut, eta nik daukadan bertsioa ondo dago.
Megara igo dut eta aktualizaturik dago lehen mezua.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Ainz


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

arrakala


carlocollodi


Sandokan

Estekak ez dabiltza jada ("Deskargatzen saiatzen ari zaren fitxategia ez dago eskuragarri").  :negarrez:

xabeer


arrakala

Eskerrik asko, xabeer! Diska gogorrak ez dauzkat etxean eta ezin nuen berrigo.. eskerrak adi zauden, aupa zu!  :garagardoa: