Barbariako Korgoth - Korgoth of Barbaria (2006) [MEGA|720p] [ONLINE]

Sortzailea jonnydbz, 2012ko Otsailaren 18a, 23:54:00

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

BARBARIAKO KORGOTH  -  KORGOTH OF BARBARIA (2006)






Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Komedia/Abentura
Urtea: 2006
Zuzendaria: Aaron Springer, Genndy Tartakovsky
Gidoia: Aaron Springer
Musika: Lee Holdridge
Sinopsia: Honako hau serie baten lehen atala da, pilotoa, eta ez dago gehiago, agian gogorregia delako, auskalo. Conan the Barbarian-en parodia bat dela esan daiteke.
Nota Filmaffinityn: 7,0



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Ingelesa
Iraupena: 23min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 200MB
Erresoluzioa: 720p


ATALA
https://mega.nz/file/hPdyiDrD#cV91dNoBQkdQxKoY14ndGQX6vJfUFPn21T-iPsEp-7g
AZPIDATZIAK
https://mega.co.nz/#!zYsFgK5L!tRVwE2SOKsEN0EQXJBTAuKcNg38k_CmnEHuia-2MkTQ[/spoiler]
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Asko gustatu zitzaidan hau, eta euskeratzea erabaki nuen. Ea norbait ausartzen den, jajaja.

PD: hau ez da umetxoentzat!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Oso ona! Azkenean honelako brutalkeriak hemen!XD jaitsiko dut begiradatxoa botatzeko, dena den gogora dezagun 80.hamarkadako filme japoniarrak ere oso goreak zirela, hots, ujitsokirodi, ninja Scroll,...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

#3
Twitter bidez konturatu naiz egin nituen azpidatziak azpitituluak.com-en argitaratu dituztela eta Argian online ikusteko aukera dagoela!

Eskerrak ze foroan txertatutako fitxategia galdu egin da antza.

edit: ez dira galdu, logeatuta egon behar da ikusteko.
edit 2: bai, fitxategia galduta dago.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Begiratzen jarrita, nolatan jar dezake Argiak horrelako multimedia edukia, egileei proposatuta atala jartzeko edo besterik gabe jarri?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Azpidatziak eguneratu ditut, baina lehen mezuan eransteko arazoak ditut, beraz Azpitituluak.com-en bakarrik egongo dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#6
Ostras, honek ihes egin zidan.

Gainera kantzelatutako seriea izateak morbo gehiago ematen dio.

EDIT: Bideoaren linka ez dabil.
EDIT2: Hemen youtubetik atera dudan 720p bideo baten linka, eta hemen azpitituluak bideo horren denboretara moldatuta.

jonnydbz

Bideoaren linkarena ez naiz konturatu, ISPek blokeatu dutelako da, Kickass-eko linka gehitu dut.

Eskerrik asko HDko linkengatik, gero ikusiko dut, alde ederra egongo da kalitate aldetik! Lehen mezuan jarriko ditut estekak?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Uztailaren 12a, 17:46:56
Bideoaren linkarena ez naiz konturatu, ISPek blokeatu dutelako da, Kickass-eko linka gehitu dut.

Eskerrik asko HDko linkengatik, gero ikusiko dut, alde ederra egongo da kalitate aldetik! Lehen mezuan jarriko ditut estekak?
Jarri, bai.

Pena seriea bertan behera uztea, ona da eta.

jonnydbz

Eginda!

Bai pena da jarraipenik ez izatea. Niri ronbinek gomendatu zidan duela 3 urte eta aste horretan bertan itzuli nuen XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

xabeer