Harlock Kapitaina: nire gaztaroaren arkadia - Waga seishun no arukadia (1982)

Sortzailea Taichisan, 2015ko Azaroaren 03a, 23:52:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

HARLOCK KAPITAINA: NIRE GAZTAROAREN ARKADIA  -  WAGA SEISHUN NO ARUKADIA (SPACE PIRATE CAPTAIN HARLOCK: ARCADIA OF MY YOUTH) (1982)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Generoa: Zi-Fi, Akzioa, Abentura
Urtea: 1982
Zuzendaria: Tomoharu Katsumata
Gidoia: Yooichi Onaka
Musika: Toshiyuki Kimori
Ekoizleak: Toei
Sinopsia: Estralurtarrek Lurra konkistatu eta gizateria osoa esklabizatu ondoren, askatasun itxaropen oro galduta dago. Baina gizon bat ez da garaitutzat joko. Harlock kapitain espazio pilotu ausartak, erresistentziaren buru, estralurtar guztiak bota eta bere planetaren askatasuna berrezarriko duela agindu du.
Nota Filmaffinityn: 6.6



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 130min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,42 GB
Erresoluzioa:1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 130min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 14,2 GB
Erresoluzioa:1080p
Esteka (MEGA)



3. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Pisua: 13,1GB
Aurreko bertsioarekiko desberdintasunak:
  • Euskarazko bikoizketan falta ziren lehen 150 segunduetan japonierako pista jarri zaio azpitituluekin.
  • Audio japoniarra TrueHD formatuan zegoen eta 1.29GBeko pisua zeukan. AC3 2.0ra pasa da eta horri esker 13.1GB pisatzen ditu bertsio honek.
  • Euskarazko pistari filtro bat aplikatu zaio VHSaren zarata tipikoa ezabatzeko.
  • Bolumena hobeto ajustatu zaio.
Pasahitza: euskal
Esteka (MEGA)

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


burrundaie


jonnydbz

Bai zera!! Ederto Taichisan!! Ederra sorpresa, eskerrak denbora gabe zabiltzan!! ;) :txalo1:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

14'1GB daude hor. Ziur ondo dagoela linka? 1200kbps izateko gehiegi :barre:

Aju

Ostras, 14GBeko bdrip bat da eta.

Pelikula hau ez da zuen norbaitek igo vhsrip-en?, gogoratzen dut bazela Harlocken zerbait lehen minutuekin faltan. Audio japoniarra jarri behar zion, mutu utzi beharrean.

unaiasteasu

Bai. Horrela da, nik diozun VHS-aren kopia bat eskuratu dut. Arrazoi duzu hasieran Japoniar audioa jarri besterik ez nuela. Baina muntaia egiteko garaian ez nintzen ohartu akatsaz.

Taichisan

Unairen muntaia ta igoera da soilik, nik egin dudan bakarra posteatu izan da ;)
unaiasteasu-ren lana guztia da.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Beste bertsio "arinago" bat erantsita (2,80 GB), nik bezala disko gogorretan toki gehiegi ez dutenentzat... :pozik:

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju