BUGS BUNNY - 02 - AKADEMIAK SARITUTAKO MARRAZKI FILMA [MG] (1981)

Sortzailea zumarra, 2012ko Apirilaren 23a, 20:02:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

BUGS BUNNY - 02 - AKADEMIAK SARITUTAKO MARRAZKI FILMEAN


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Bugs Bunny an academy award winning cartoon short
Produkzio Urtea: 1981
Produktora: Friz Freleng
Nazionalitatea: EE.UU
Emisioa Euskal Herrian: Etb3

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: BDrip bideoa + DVBRip audioa
Arduradunak: Zumarra eta Aju
Iraupena: 75 min.
Tamaina: 3.03 GB
Bideoa: x264 - 1440*1080 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 5 urte+


Esteka bakarrean: https://mega.nz/file/hc4DGLTb#e_jwi1tCcaW0BMNPw3spkh0eZcrv36c0ErhN7mdxDPs

burrundaie


zumarra

#2
Aizu, Burrundaie: honek ez du esan nahi artxiboa ezabatuta dagoenik baizik eta deskarga gehiegi egin direla. Jdownloader-ek 60 min. itxoiteko esatend dit. Utziko dut martxan eta ikusiko dugu.



Honengatik, A-sailean RS-ko link-ak borratzen egondu naiz eta ez nuen halaxe egin behar. Artxiboak hantxe daude. Ondo dago beste toki batera ere igotzea baina, momentuz, ez genuke RS-koak kendu behar berriz eskura jartzen diren ikus arte...

Nik kendutako guztiak nire kontu berriz (loturen seguridade-kopia daukat jasota)

burrundaie

Primeran, ea zortea dugun! Filesmall-ekin  proba batzuk egin nizkian baina nahiko gaizki atera hituan: artxiboek ez ziteken asko iraun. Rapidshareren kontu honi.... ez zekiat, tankera txarra hartzen zioat.

baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Abenduaren 02a, 10:27:21
Primeran, ea zortea dugun! Filesmall-ekin  proba batzuk egin nizkian baina nahiko gaizki atera hituan: artxiboek ez ziteken asko iraun. Rapidshareren kontu honi.... ez zekiat, tankera txarra hartzen zioat.

Gauza da Rapidshare azaroaren 27an hasi zela pirateriaren aurkako bere neurri berria martxan jartzen: kontuei eguneko gehienez erabili dezaketen banda zabalera kopurua murriztea. Doako kontueek (gureek) eguneko 1GB besterik ezin dute zerbitzatu. Zer esan nahi du horrek? Ia film bakar batekin eguneko kopurua betetzen dugula.

burrundaie


icarus002

Linkek ez dute funtzionatzen honetan ere, berriro igotzea posible da? Bugs Bunny eta Ahate Lukasen euskerazko filmen bila ari naiz eta! Milesker.

burrundaie

Datorren astean igoko ditut.  Egun hauetan ez baitut ordenagailurik eskura... :cool2:

zumarra


zumarra


icarus002


Josu Etx


Aju


Aju

Lehen mezua eguneratuta bertsio berritu batekin, audio hobea du.

xabeer