Harry Potter 2: Sekretuen Ganbera (2002) (Chris Columbus) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2013ko Abenduaren 28a, 15:42:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie


zumarra

Ba, hau falta nuen..... :ahozabal: Orain denak dauzkat!!!  :pozik3: :pailazo:

arrakala


Zepelin

Tengo un problema, un link lleva a hharry potter subtitulado y no a aundio en euskera y e otro lnk lleva a harry potter y la piedra filosofal.
Manera de ver harry potter 2 audio euskera?

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Zepelin  Noiz: 2020ko Abenduaren 21a, 15:41:04Tengo un problema, un link lleva a hharry potter subtitulado y no a aundio en euskera y e otro lnk lleva a harry potter y la piedra filosofal.
Manera de ver harry potter 2 audio euskera?

Enseguida corregiremos el link de la piedra filosofal, pero el 2 no lo doblaron a euskara. Los doblarón todos, menos este... No me preguntes porque... Asi que este lo tenemos con subtitulos y los demas doblados. Ya lo siento.

Artzaik

WTF!! bigarrena ingelesez, etxean ia ia umeak matxinatu zaizkit. Azkenean erderaz ikusi behar jaja. Pena bat filma hau euskaraz ez egotea, bai gauza arraroa.

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Abenduaren 21a, 16:40:50
Aipamenaren egilea: Zepelin  Noiz: 2020ko Abenduaren 21a, 15:41:04Tengo un problema, un link lleva a hharry potter subtitulado y no a aundio en euskera y e otro lnk lleva a harry potter y la piedra filosofal.
Manera de ver harry potter 2 audio euskera?

Enseguida corregiremos el link de la piedra filosofal, pero el 2 no lo doblaron a euskara. Los doblarón todos, menos este... No me preguntes porque... Asi que este lo tenemos con subtitulos y los demas doblados. Ya lo siento.

arrakala

Aupa Artzaik! Ba bai, egia erran pena handia da.. behin bikoiztuko Etb-k saga on bat, eta osorik ez bikoiztea ere.. guk ere etxean bigarrena gazteleraz ikusi behar izaten dugu  :negarrez: