One Piece Azpitituluekin

Sortzailea egoninobi, 2014ko Uztailaren 08a, 12:08:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Zuzenketak eginda, eta hasierako abestia ere itzulita. Egonik itzuli du japonieratik zuzenean. :txalo1:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

egoninobi

Plazerra izan da abestia itzultzea.  :agurtu:

Opening berri honetan spoiler asko daude!! Uste nuen saga hau bukatzeko gutxi geratzen zela, baina badirudi oraindik gauza asko gertatu behar direla.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

858.na prest! "Beste krisialdi bat! Gear Fourth Musou Donutsaren aurka."
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

858.nean aldaketa batzuk eginda, eta berriz igota. 859.na itzulita eta igota.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Lehen mezua eguneratuta 173. atalarekin. Dena unifikatuta izateko hari hau erabiliko da atal berriok igotzeko.

Bilhau erabiltzailea One Piece azpititulatzen hasi da.

173. ataletik azpititulatzen hasi da, 1-156 atalak ETBk emititu zituelako eta 157-172 atalak egoninobik azpititulatuta zituelako jada.

1-206 atalak SDn bakarrik existitzen dira, hortik aurrera HD bideoak erabiliko genituzke.

Eskerrik asko Bilhau zure lan apartagatik eta ongi etorri.

Aju

Lehen mezua errebisatu dut eta:

  • Skypiea: EuskoMangarako estekak dira, zuzenean atalera eraman beharrean.
  • Thriller bark: OK.
  • Marineford: Estekak izorratuta daude. EuskoMangan ostera online dituzte.
  • Dressrosa: EuskoMangarako estekak dira, zuzenean atalera eraman beharrean.
  • Whole cake: OK
  • 891-913 eta 914-936: Estekak izorratuta daude. EuskoMangan ostera online dituzte.
  • 937-949: OK


Unifikatzen dugu dena??

Bilhau

Niregatik bai, bestela oso nahasgarria da. Kontu bat, zuei Thriller Barkeko 377.ataleko azpitituluak ateratzen zaizkizue? Modu guztietara saiatu naiz eta ez zaizkit ateratzen. Inork konproba al dezake?

Aju

Aipamenaren egilea: Bilhau  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 05a, 13:55:02Niregatik bai, bestela oso nahasgarria da. Kontu bat, zuei Thriller Barkeko 377.ataleko azpitituluak ateratzen zaizkizue? Modu guztietara saiatu naiz eta ez zaizkit ateratzen. Inork konproba al dezake?
Bai, agertzen zaizkit. Azpititulu horiek ez daude itsatsita, hautazkoak dira, agian aktibatu egin behar dituzu zure erreproduktorean.

Bilhau

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 05a, 14:01:35
Aipamenaren egilea: Bilhau  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 05a, 13:55:02Niregatik bai, bestela oso nahasgarria da. Kontu bat, zuei Thriller Barkeko 377.ataleko azpitituluak ateratzen zaizkizue? Modu guztietara saiatu naiz eta ez zaizkit ateratzen. Inork konproba al dezake?
Bai, agertzen zaizkit. Azpititulu horiek ez daude itsatsita, hautazkoak dira, agian aktibatu egin behar dituzu zure erreproduktorean.
Badirudi 173.kapitulua Online Megan ikusteko arazoak daudela, soinua ez da entzuten. Bi ordenagailu ezberdinetan probatu dut, baliteke nire arazoa ez izatea

Aju

Aipamenaren egilea: Bilhau  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 05a, 19:02:05
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 05a, 14:01:35
Aipamenaren egilea: Bilhau  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 05a, 13:55:02Niregatik bai, bestela oso nahasgarria da. Kontu bat, zuei Thriller Barkeko 377.ataleko azpitituluak ateratzen zaizkizue? Modu guztietara saiatu naiz eta ez zaizkit ateratzen. Inork konproba al dezake?
Bai, agertzen zaizkit. Azpititulu horiek ez daude itsatsita, hautazkoak dira, agian aktibatu egin behar dituzu zure erreproduktorean.
Badirudi 173.kapitulua Online Megan ikusteko arazoak daudela, soinua ez da entzuten. Bi ordenagailu ezberdinetan probatu dut, baliteke nire arazoa ez izatea
Gaurkoz Mega asko sakeatu dut eta ez dit uzten ezer jaisten edo uzten. AC3 formatua erabili dudalako izango da?

Bilhau

Ez dakit, baina lagun batekin egin dut proba eta, konfirmatuta, ez da entzuten audioa. Bide batez, azpitituluen tutoriala ikusten ari naiz, bikaina

Aju

Probatu orain, esteka eguneratu dut bigarren bertsio batekin.

Bilhau