Zer egin dezaket eguberritan?

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Abenduaren 19a, 12:24:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Eskerrik asko. Oso ondo dago, benetan. 2018rako web orria nahi nuela idatzi nuenean, hau nuen buruan!  :txalo1: :txalo1: :txalo1:

Azken Heroi Handia 2006.urtekoa dela agertzen da ete berez 1993.urtekoa da. Hori momentuz ikusi dudan akats bakarra.

Onena zera da, nik film guztiak deskargatuta ditudanez, hor ikusten dudana, segituan ikus dezakedala. Aurkibide horretatik Kodira pasatzea, pausu bat!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

James

#16
AipatuPD: Filmena bakarrik dela konturatu naiz. Serieak hor gehituko ditugu edo beste aurkibide aparte bat izango dute? Ez daukat oso argi nola hartzen dituen datuak eta ez dakit esaten nabilela lan asko den ala ez.

Bai eta  azpitituluak dituzten filmek erantsea posible da ere ?  (Web horri berean)

Milesker zuen lana egiteagatik !oso ongi da !  Hori esker jende gero eta gehiago etorriko da filmak ikustera euskaraz.

Arsenicum

Hegoafrikako banderatxoaren irudia falta da aurkibidean.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: MikelEiza  Noiz: 2018ko Abenduaren 22a, 22:43:00
Momentuz aurkibidea egiten egin duzun lanarekin, nahiko da. Ez dut esan, baina web orri hori zure aurkibideari esker sortua da, zure datuetatik abiatuta sortua  da eta beraz, lan astunena egina dago. Eskerrik asko!

Kudeaketa panela martxan jartzean, abixatuko dizuet zuzenketa eta datu berriak sartzeko bolondresak izateko

Momentuz nik egindako aurkibidea eguneratzen segitzen naiz. Baita animaziozko aurkibidea egiten hasiko naiz. Edo merezi izango du zuzenean aurkibide berrian egiteak?

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Abenduaren 19a, 22:00:16
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2018ko Abenduaren 19a, 12:24:30
Aurkibideak egin (uste dut gehienek hau bozkatuko duzuela)
Oinarri automatikoa nahi baduzu, esan eta aterako dizut.

Baii milesker, animaziozko filmena atera ahal baduzu eskertuko nizuke (oinarri hori, film guztien izena ordenatuta eta taula (hutsik) da ezta? filmen aurkibidean egin zenidan bezala)

MikelEiza

Animaziozko aurkibidea egin badezakezu, eskertuko nizuke. Zuk argitaratutako informazioan oinarritua baitago aurreko aurkibidea ere.

Ea laster web bidez pelikulak gehitu ta editatzeko aukera gehitzen dudan. Orduan bai, bertan egitea hobe, baina momntuz orain arte bezala.

Josu Etx

Fargo telesaiarekin nenbilen eta konturatu naiz 1. denboraldiaren azpitituloen esteka ez dagoela (edo ez dudala aurkitzen nahiko liosoa dagoelako). Ba al dakizue egina dagoen eta nola deskargatu nezakedan? (edo esteka hor aurkitzen baduzue esteka jarri mesedez)

2. eta 3. eko azpititulo guztiak dauzkat.

https://azpitituluak.eus/1494335822

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Urtarrilaren 01a, 17:44:59
http://opendata.euskadi.eus/katalogoa/-/euskarazko-azpitituluak-filmak-eta-telesailak-euskaraz/

Probatu hortik.

kaka, uste dut lehenengo denboraldia ez daukala azpititulorik euskaraz

zorionez denboraldi bakoitza istorio desberdin bat da, beraz 2. eta 3. denboraldia igo ditzaket (baina nik ikusia dut telesaia eta nire ustez onena 1. denboraldia da  :triste: )