Dragoi Bola Super Broly

Sortzailea JASS, 2019ko Urtarrilaren 15a, 18:47:01

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

JASS




SINOPSIA:
Bakea berriz ere lurrera itzuli da Indarraren Lehiaketaren ondoren. Beste unibertso batzuetan oraindik ikusi ez dituen izaki ikaragarri indartsuak daudela jakin duenean, Gokuk entrenatzen jarraitzea erabaki du orain den baino indartsuagoa izateko asmoz. Halako batean, Broly izeneko saiya ezezagun bat azaldu zaie Gokuri eta Vegetari. Baina, saiyak ez ahal ziren desagertu bada, Vegeta Planeta suntsitu zenean?
Hortaz, zertan ari ote da Lurrean Broly?


Aju

Aurreko astean edo hasi ziren bikoizten. Hemengo sozioak paperen bat lortu ote du? :txistu2:

JASS



jonnydbz

#4
Gokuren bikoizlea beti izan da Sebe Atencia?
Foroko dragoi bolako bikoizketa fitxa gehienak ezabatuak izan dira eta...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.



jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


JASS

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Urtarrilaren 16a, 23:06:31
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Urtarrilaren 16a, 22:40:02
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Urtarrilaren 15a, 21:36:04
Gokuren bikoizlea beti izan da Sebe Atencia?
Norbaitek badaki honen erantzunik?
Joseba Etxebarria izan da Kai hasi arte.
Hori Dragoi Bola Zn ete Dragoi Bola GTn (Goku heldua bakarrik). Dragoi Bolan Xebe Atencia izan zen. Bera izan da lehen eta azken Gokuren ahotsa. 😂

Josu Etx

Zergatik ezin dut bideo hau buklean ikusteaz gelditu? jajajajajajajajajajjaaj


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Bizkaian kedada bat egingo da opariekin eta guzti. Bideo hasieran aurpegi ezagun bat:

[youtube width=640]https://www.youtube.com/watch?v=QarjJq0lPYA[/youtube]
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aspalditik hemendik pasatu gabe ta behitu zelakoa montatzen dezue... XD
Ba bai, SOLDADU 2 pertsonai mitikoa bikoiztu egiten dut, OVA ta guzti eskaini diote gainera XD
Felix Arkarazo jaunak zuzendutako bikoizketa auxe, kasting arraroa nire usteetan baina ikusi dudana ikusita nik uste oso interesgarri suertatuko dela.
Lehen Krillin zen Iosu Diaz orain Brolyren papera eraman du, ta asko flipatu dut haren bilakaeraz Bikoiztaile bezala, benetan.
DRAGOI BOLA N-CAST-en lagun ta aurrepausua emon nion tipoa naz ni, Oierrek asko maite du Dragoi Bola ta zeharo pozez txoratuta dago bideoan ikusi duzuena egin ahal izateko, baita Oier eta biok "dokumental" txiki bat prestatzen gaude (egia esan nik bakarrik kamara gixa egon naiz, Vegetaren azkenengo bideoan) filme honi buruz gero Bildumagile edizioan sartu ahal izateko.
Amaitzeko, 2014-ean nire emazteak eta nik prestatu genuen Dokumentala berriz erakutsiko dizuet, ikusi ez duzuenontzako batez ere ;)


Otsailak 1-ean etorri zaitezte denok ALHONDIGAra DRAGOI BOLA SUPER BROLY ikustera gurekin!! Zinema petatzen badegu bapo izango da!! ANIMA ZAITEZTE!!^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!