Filmak - Aurkibidea

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Irailaren 21a, 14:36:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

#75
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Martxoaren 28a, 10:24:41
Bukatu dut azkenean!!

Film bat ezabatzean kolgatuta geratzen da eta orria freskatzera eman behar izan diot, eta gainera 2 berdin-berdinak zeuden eta biak ezabatu ditu.

Orain bi gauza egingo ditut, falta diren datuak aurkibidean sartu eta bukatu ondoren film guztiei jarriko diet "Film bat argitaratu baino lehen"-eko formatua.

:txalo1: :txalo1: :txalo1:

Eskerrik asko!
Gero telesailak, telebistako saioak, kirola, manga etabar sartzeko nola egingo genuke? Aurkibide berean beste filtroren bat ezarrita ezta?


Eta animazioan offline dagoena ere berrigotzeko zerrendaren bat egin beharko genuke. Film errealetan ez bezala, ez daukat dena jaitsita eta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Lan izugarria JosuEtx!

Aurkibidea hobetzen jarraituko dut, egunotan ez dut tarterik izan honekin aritzeko, baina lehenago edo beranduago buruan ditudan hobekuntzak egiteko tartea hartuko dut.

Telesailak eta beste atalak, aurkibideko beste sekzio batetan gehituko nituzke.

Josu Etx

#77
Aipamenaren egilea: MikelEiza  Noiz: 2019ko Apirilaren 01a, 07:29:40
Telesailak eta beste atalak, aurkibideko beste sekzio batetan gehituko nituzke.

Nik horrelako zerbait proposatzen dut filmak eta telesailak bereizteko (baina ez hain kutrea jajajajaja)


Filmetan sakatzean filtroek eta bilatzaileak filmak bakarrik bilatuko dituzte, Telesailetan sakatzean ordea, telesailak.

Kirolak "telesailean" barruan sartu beharko genituzke?

Josu Etx

Hego afrikako bandera behar dut https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=2407.0 film honetarako.
Aurkibidean filmaffinity-ren kodea oraindik jarri ez diegun filmen (beraz aktoreak, nota... ez dutenak) informazioa betetzen ari naiz.

MikelEiza

Hego Afrikako bandera gehitua eta Erotikoa generoa ere gehitua.

Azken aldian nahiko liatuta nabil eta ezin izan dut nahi dudan denbora hartu honetarako. Aurkibidearen zati batzuk berridatzi behar ditut hobekuntza batzuk sartzeko.

Denbora daukadanean joango naiz hobekuntzok gehitzen.

Josu Etx

#80
Primerann, hori bai, ahal izatekotan telesailen atala lehena egitea eskatuko nizuke, horrela aurkibidea dena har dezan eta aurkibide zaharrak kendu ahal izateko.
Nire ustez 3 aurkibide (Nire Aurkibidea, MikelEiza-rena eta Zumarra-rena) batera izatea ez da oso gomendagarria jendea konfunditu dezakegu eta.

Josu Etx

Zerbait arraroa ikusten duzue?



Nahigabe izan dela suposatzen dut baina tira humore beltza gustoko dut eta... etxean bakarrik negoela barre asko egin dudala aitortu behar dut... baita mina sentitu ere.

Tira zuzendu dut jada.

Josu Etx

#82
Aupa MikelEiza, ez dakit azkenean backup-ak automatizatu dituzun baina horrela ez bada ongi legoke bat egingo bazenu, aurkibideko film guztiak errepasatu eta filmaffinity-ren datuak sartu baititut. Mileskerr!

Oso liatuta segitzen duzu?

Aju

Zerbitzariko public_html karpetako eduki osoa ari naiz jaisten.

Eztakidana da ea non dagoen aurkibidearen datubasea!

MikelEiza

Aupa,

Ba oso liatuta ez, baina beste lehentsaun batzuekin... Momentuz ezingo dut aurkibidean aldaketarik egin, ea uda ostean gauzak aldatzen diren.

Backuparen inguruan ez dago automatizatua, baina oraintxe bertan egin dut kopia bat azken aldaketak gordetzeko. @Aju, datuak nire zerbitzari batetik datoz, public_html-an aplikazioaren kodea dago bakarrik.

Aurrerago ea kaña pìxkat sartzen diodan eta buruan neuzkan gauzak gehitzea posible dudan.

Josu Etx

#85
Aupa Mikel, film honetarako Bosnia eta Herzegovinako bandera gehitu zenezake? Mila esker.





https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5996.0




Eta beste honetarako poloniakoa behar dut.






https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=6000.0