Porco Rosso - Kurenai No Buta (1992) [1080p|MEGA]

Sortzailea Aju, 2013ko Apirilaren 20a, 18:42:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

PORCO ROSSO  -  KURENAI NO BUTA (1992)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Generoa: Fantasia
Urtea: 1992
Zuzendaria: Hayao Miyazaki
Gidoia: Hayao Miyazaki
Produktora: Studio Ghibli
Sinopsia: Gerra arteko denboran, Benito Mussolini Italian diktadore da. Marco Pagot piloto militar italiar aritua da, lagun bat gudan hiltzen ikusi ondoren, sorginkeri berezi baten biktima bihurtzen da, txerri itxura ematen diona. Honen ondorioz baita bere hidrohegazkina gorria dela eta, "Porco Rosso" ezizena hartzen du eta ordainsari ehiztari famatua bilakatzen da, Adriatiko itsasoan piraten lapurretak ezeztatzen dituena. Piratek, Porcotaz nazkaturik kontraerasotzea erabakitzen dute estatubatuar abenturazale bat kontratatzen.



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 90 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,56 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka [MEGA -ONLINE]



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 94 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 8,23 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA)   Porco Rosso - [BDRip][Euskal-Encodings].mkv du izena berez fitxategiak baina MEGA-ra igotzeko aldatua izan da.



jonnydbz

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
:goku:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

BDRip bat dago Animelliuren 2 giga pasatxo pisatzen ditu eta euskera ere dakar, 8 edo 10 biteko bertsioak aukeran. Nahi duenarentzat:
http://forum3.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=19487
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#3
Iaz igo nuen bertsioa HDTV bertsioa zen, Japoniako telebista batean emititua. Orain Bluray bertsio bat egin dut. Lehen mezuan bi bertsioak dauzkazue eskuragarri. Hasiera batean bertsio zaharra kentzekotan egon naiz baina azkenean mantendu egingo dut, izan ere blurayko bertsioak kexak jaso ditu kolorazio aldetik, eta badago jendea nahiago duena HDTV bertsioaren kolorazioa. Bakoitzak ikusiko du zeinekin geratzen den :barre:

Aju

Kaka zaharra, bigarren audioan zerbait oker joan da eta gaizki dago. 8'5 GB igo ostean konturatu beharra ere... Berriro igo beharko dut.

Aju


jonnydbz

Eskerrik asko!
Hau jeisteko listan jartzen dut, orain ezin dut... Azkenaldian disko gogorrak betetzen dizkidazue-eta!! :pozik:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

StarKillerNFS


Josu Etx


Aju

Aiba dios... Zer gertatu da linkarekin? :xurga: Ea igotzerik daukadan, ze hau oraindik badaukat.

Aju

Ba ez dut ulertzen zer gertatu den, baina pelikula bera igota zegoen! Hor duzue berriro linka!

Josu Etx


Arsenicum

Jaisten! Lehen zegoen beste haria ezabatu egin dut; kalitate apalagoko bertsioa zen eta estekak offline zeuden.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2020ko Apirilaren 08a, 10:45:20Jaisten! Lehen zegoen beste haria ezabatu egin dut; kalitate apalagoko bertsioa zen eta estekak offline zeuden.
Estekak erorita badaude beno, baina kontuz kalitate apaleko edukiak kentzearekin, ze 8 giga jeistea ez da beti onena.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Ez dut kendu kalitate apalagoa zeukalako, offline zegoelako baizik. Baina horrela pista utzi dut noizbait beste bertsioa igo beharko balitz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.