Ren & Stimpyren Showa[25/55] [Mediafire/Google Drive]

Sortzailea zumarra, 2012ko Martxoaren 03a, 22:41:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Ren & Stimpyren Showa - The Ren & Stimpy Show (1991-1996)[25/55][Mediafire/Google Drive]

Ren & Stimpyren Showa - The Ren & Stimpy Show (1991-1996)





Telesailaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Marrazki Bizidunak
Urtea: 1991
Denboraldiak: 5
Atalak: 55
Zuzendaria: John Kricfalusi (Creador), Bob Camp, Ron Hughart, Chris Reccardi, Bill Wray, Mike Kim, Ken Bruce, Craig Bartlett, Steve Loter, Vincent Waller, Jim Gomez, Tom McGrath, Jim Smith
Gidoia: John Kricfalusi, Bob Camp, Vincent Waller
Musika: Shawn Patterson, Alexander Rannie
Sinopsia: Telesaila (1991-1995). 52 atal. Ren eta Stimpy John Kricfalusi animatzaile kanadarrak sortutako telebistarako karikatura sorta animatua zen, John K. bezala ere ezaguna, protagonistak Ren Höek, txakur txihuahua neurotiko bat, eta Stimpson J. Gato, katu bobalikoi bat dira, batzuetan karikaturen urrezko aroa gogorarazten duten zentzurik gabeko abenturak dituztenak. Nickelodeon haurrentzako telebista katekoa izan arren, karikaturak subertsibo ospea mantendu zuen. Izan ere, telesailak, bere egunetan, gustu onaren mugak hedatu zituen, beste umore grotesko batez, soilik Beavis and Butthead edo The Brothers Grunt-en bufonadek gainditua. Oro har "kultura gutxikotzat" jotzen den arren, telesailak Ipar Amerikako kulturari satira adimentsu bat ere badakar, eta, batzuetan, ikusleei eta gobernuko bozeramaileei enbarazu egitea lortu zuen. Nickelodeonek, beharbada, Kricfalusi bere sorkuntzatik kaleratu zuen, eta karikatura zentsuratzen joan zen, bere hastapenen aztarna bihurtu arte.
Nota IMDBn: 7,5



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 25 min.
Pisua (atal bakoitzeko): 195 MB
Erresoluzioa: 640x460
Adina Egokia: 8+ urte
Mediafire esteka
Google Drive esteka

Atal Gida

Spoiler

zumarra


Godelet

Eskuragarri SS-n!  :cool2:

Hemen 1x01 faltatzen zait?  :puppy2:
G o d e l e t

zumarra

Nire kontu. Karpeta gaizki zuzenduta dago.

Godelet

Angelamaria! Egia da! :ahozabal:
Hi bai betatester fina. Eskerrik asko.

Zuzenduta!!!  :pozik:
G o d e l e t

baronluigi

Mediafire-era berrigota. Bide batez, ez daude 26 atal, 25 baizik.

mirenb


baronluigi

Aipamenaren egilea: mirenb  Noiz: 2015ko Maiatzaren 21a, 15:16:56
Kaixo, sendspacen ez dago ezer.
ondo izan

Kaixo Miren. Nik Mediafire berrigo nituen atal guztiek sarean jarraitzen dute oraindik.

zumarra


baronluigi

Kaixo! Nire Ncrypt linka hilda dago eta ez naiz atalak igo nituen kontua aurkitzeko gai  :kolpe: :kolpe: :kolpe: :kolpe:

Atalak berrigotzerik bai? Mila esker.

Josu Etx


Godelet

G o d e l e t

xeutv

lehengo mila esker. Hau berrigotzeko aukerarik? honen bila daramatzat urte asko

baronluigi

Kaixo. Youtubeko  RGodHD10 erabiltzaileak, Godeletek berrigo zituen atalak zituen gordeta eta pasa egin dizkit. Godelet ek 26 igo zituela jartzen du, baina berak 25 bakarrik ditu (eta nire 2013 mezuak horixe bera aipatzen du: Nik mediafireko leihoa hura sortu nuenean, 25 bakarrik zeudela. Ez dakit nondik atera zuen Godeletek, "Renen pektoralak" izeneko atala. Tamalez, ezin diot galdetu, irailetik ez baita konektatzen). Hortaz, hemen dituzue lortu ditudan 25 atalak, mediafire eta google drivera berrigota.

Denak 499 MBko zatitxoetan zatikatutako 7ZIP fitxero baten barruan.

xeutv