Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Sortzailea Aju, 2021ko Otsailaren 14a, 16:48:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

urtzi

Kaixo.
Nik ere kontribuitu nahiko nuke, esango didazue mesedez nola egin dezakedan nere diru ekarpena.
Ongi izan

Aju

Kaixo Urtzi.

Administratzaileok proposamena gure artean komentatzen ari gara. Oraindik ez dira denak mintzatu. Eman pare bat egun mesedez eta idatziko dugu hemen zerbait.

Ekarpena egiteko erosoen datorkizuen metodoa erabil daiteke (Paypal, transferentzia, etabar).

Eskerrik asko.

Aju

Beno, ba azkenean baiezkoa aipatu dute adminek, beraz, diru bilketa aurrera eramango dugu.

Aju

Lehen mezua eguneratuta urtzi eta James erabiltzaileen ekarpenarekin.

Aju

Lehen mezua zioberren ekarpenarekin eguneratuta!!

kika

Nik ere parte hartu nahi dut gastuei aurre egiteko diru-bilketan. Esan iezadazue, mesedez, nola egin dezakedan. Mila esker.

Eneka

Kaixo! Behar bada berandu ibiliko naiz, baina nik ere egingo nuke ekarpena. Esango didazue.

Aju

Kaixo Eneka, ongi etorri.

Ez, ez zabiltza berandu, lasai. Mezu bat bidaliko dizut.

Aju

Lehen mezua Eneka erabiltzailearen 20€ekin eguneratua. Eskerrik asko!

xabeer


dotakon78


Aju

Kaixo dotakon78.

Ba hartu genuen erabakiaren arabera 25€ko ekarpenak jarri genituen gehienez, gastuak demokratizatzeko asmoz. Gutxiagokoak ere onartzen dira, noski.

Eskerrik asko.

baronluigi


Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2021ko Apirilaren 15a, 22:02:16Nere ordainketa iritsi zitzaizun, ezta?
Ai ene, ez nizun esan ala? Begira konfirmatzea eskatu zenidala eta hiru momentu desberdinetan gogoratu nintzela mezua bidali behar nizula. Bai, bai, iritsi zen! Eskerrik asko!

Aju

Lehen mezua eguneratuta xabeer erabiltzailearen ekarpenarekin. 212,2€ daramatzagu bilduta!