Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]

Sortzailea Aju, 2015ko Maiatzaren 12a, 00:10:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

dgorritxo17

Kaixo,

Nik "Gokuren aita" telebistako 1. berezia jeisteko arazoak ditut JDownloader-en, "Bolak Z - TV Special 1" deitzen dena. Hurrengo mezua jasotzen dut: "509 Bandwidth Limit Exceeded".

Ideiarik norbaitek hau ez gertatzeko?

Milesker.

xabeer

Kaixo,

Nik uste dut arazoa, jaistea nahi duzun pelikula 1 GB baino handiagoa delako gertatzen dela.  Jdownloader-en zure MEGAko kontua (doanekoa) gehitu behar duzu tamaina horretako fitxategiak jaisteko. Beste aukera bat, MegaSync erabiltzea da fitxategi hori jaisteko.

Ea arazoa hori den eta lortzen duzun jaistea.

Ondo izan.

Aju

Mezu horrek esan nahi du gehiegi jaitsi duzula gaurkoz. Megak muga batzuk dauzka.

Zenbat pisatzen du pelikulak? Orain ezin dut ikusi. Muga hori baino gehiago pisatzen badu, posible da mezu hori erakustea nahiz eta oraindik ezer ez jaitsi. Hori gertatzen da baldintzak behin eta berriro aldatzen dituztenean, agian lehen posible zela jaistea baina orain ez.

dgorritxo17

Ba 7.27 GB ditu.
Ta arraroa da, atzo beste film guztiak arazorik gabe jeitsi nituen, hau izan ezik. Ta gaur berriz jeisten saiatzen ari naiz (nire MEGAko kontua erabiliz, AEBtako proxyekin giga bateko limitea gailentzeko, etab.) ta ezer ez.
Denbora guzian akats berbera.

Aju

#139
Ba segur aski horregatik da. Lehen 10GBeko limitea zegoen eguneko, baina orain 5GBeko muga ezarri dute 6 orduko. Ba berriro berrigo beharko dut, baina zatituta. Biharko berrigo ez badut, idatzi berriro mesedez, ezagutzen naiz eta...

dgorritxo17

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Urriaren 07a, 22:01:11Ba segur aski horregatik da. Lehen 10GBeko limitea zegoen eguneko, baina orain 5GBeko muga ezarri dute 6 orduko. Ba berriro berrigo beharko dut, baina zatituta. Biharko berrigo ez badut, idatzi berriro mesedez, ezagutzen naiz eta...

Ez dakit ba limitearen zera denik, beste filmek 5, 6 edo 7 GB dituzte (beraz, 40-50 GB inguru jeitsi nituen guztira) ta horiekin arazorik ez. Gainera, JDownloaderko prioritate zerrendan film hau ez zegoen azkenekoa, ta beherago zeuden filmak jeitsi egin ziren. Orduan auskalo fitxategi honekin zer gertatzen ari den.

Bestalde, hilabetean muga zehatz bat dagoela irakurri nuen gainetik Interneten, baina ez dakit hori sinistea edo ez...

Berrigotakoan berriz jeisten saiatuko naiz. Milesker arretagatik! :)

Aju

Aipamenaren egilea: dgorritxo17  Noiz: 2021ko Urriaren 08a, 10:30:59
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Urriaren 07a, 22:01:11Ba segur aski horregatik da. Lehen 10GBeko limitea zegoen eguneko, baina orain 5GBeko muga ezarri dute 6 orduko. Ba berriro berrigo beharko dut, baina zatituta. Biharko berrigo ez badut, idatzi berriro mesedez, ezagutzen naiz eta...

Ez dakit ba limitearen zera denik, beste filmek 5, 6 edo 7 GB dituzte (beraz, 40-50 GB inguru jeitsi nituen guztira) ta horiekin arazorik ez. Gainera, JDownloaderko prioritate zerrendan film hau ez zegoen azkenekoa, ta beherago zeuden filmak jeitsi egin ziren. Orduan auskalo fitxategi honekin zer gertatzen ari den.

Bestalde, hilabetean muga zehatz bat dagoela irakurri nuen gainetik Interneten, baina ez dakit hori sinistea edo ez...

Berrigotakoan berriz jeisten saiatuko naiz. Milesker arretagatik! :)
Ba arrazoi duzu. Ni foroko pelikula bat ari naiz jaisten oraintxe bertan eta 12.7GB dauzka. Agian doako jaitsieren mugaren batera iritsi zara. Emaiozu denbora apur bat, ea zer gertatzen den.

Aju

Pelikula jaisten saiatu naiz eta neuri ere ez dit jaisten uzten. Ezabatu eta berriro igo dut, baina oraingoan 1000MBeko zatietan moztuz. Ea horrela...

dgorritxo17

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Urriaren 11a, 13:51:05Pelikula jaisten saiatu naiz eta neuri ere ez dit jaisten uzten. Ezabatu eta berriro igo dut, baina oraingoan 1000MBeko zatietan moztuz. Ea horrela...

Orain bai!! Milesker, orain arazorik gabe jeitsi dut.

Bidenabarrez, DBZ seriea jeisten hasi naiz, eta kapitulu guztiekin 509 errorea ateratzen hasi da. Agian nire arazoa da, ez dut behar den bezala ikertu, baina badaezpada abisatzen dut konproba dezazun Aju. Bestela beste egun batean edo beste ordenagailu batean jeisten saiatuko naiz.

Milesker berriz ere zure lana eta arretagatik!

Aju

Aipamenaren egilea: dgorritxo17  Noiz: 2021ko Urriaren 12a, 14:07:18
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Urriaren 11a, 13:51:05Pelikula jaisten saiatu naiz eta neuri ere ez dit jaisten uzten. Ezabatu eta berriro igo dut, baina oraingoan 1000MBeko zatietan moztuz. Ea horrela...

Orain bai!! Milesker, orain arazorik gabe jeitsi dut.

Bidenabarrez, DBZ seriea jeisten hasi naiz, eta kapitulu guztiekin 509 errorea ateratzen hasi da. Agian nire arazoa da, ez dut behar den bezala ikertu, baina badaezpada abisatzen dut konproba dezazun Aju. Bestela beste egun batean edo beste ordenagailu batean jeisten saiatuko naiz.

Milesker berriz ere zure lana eta arretagatik!

Epa dgorritxo17

Seriearen atalak 350MB inguruan dabiltza, beraz, arazoa ez da artxiboen tamaina. Suposatzen dut trafiko aldetik mugaren batera iritsi zarela.

Ez dakit zeintzuk diren Megaren muga guztiak. %100ean ziur nagoen muga bakarra 6 ordurik behin 5GB jaitsi ahal izatekoa da. Gero horrek berez beste muga batzuk suposatu beharko lituzke, adibidez 5GBetik gorako artxiboak jaisteko ezintasuna, baina herenegun 12.7GBeko bideo bat jaistea lortu nuen, beraz, ez dakit... Uda honetan foroko edukiak modu masiboan jaisten aritu naiz eta zerbitzariren batean muga kuriosoak ikusi ditut, adibidez egunean 3GB jaistea eta hilean XGBeko limitea izatea, beraz, kuota hori 10 egunean kontsumitzen banuen, hurrengo hilabeterarte itxaron behar nuen. Agian halako zerbait pasako zaizu? Ez dakit, baina 350MBeko fitxategiak izanda, tamaina ez da arazoa, hori ziur.

dgorritxo17

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Urriaren 12a, 16:00:26
Aipamenaren egilea: dgorritxo17  Noiz: 2021ko Urriaren 12a, 14:07:18
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Urriaren 11a, 13:51:05Pelikula jaisten saiatu naiz eta neuri ere ez dit jaisten uzten. Ezabatu eta berriro igo dut, baina oraingoan 1000MBeko zatietan moztuz. Ea horrela...

Orain bai!! Milesker, orain arazorik gabe jeitsi dut.

Bidenabarrez, DBZ seriea jeisten hasi naiz, eta kapitulu guztiekin 509 errorea ateratzen hasi da. Agian nire arazoa da, ez dut behar den bezala ikertu, baina badaezpada abisatzen dut konproba dezazun Aju. Bestela beste egun batean edo beste ordenagailu batean jeisten saiatuko naiz.

Milesker berriz ere zure lana eta arretagatik!

Epa dgorritxo17

Seriearen atalak 350MB inguruan dabiltza, beraz, arazoa ez da artxiboen tamaina. Suposatzen dut trafiko aldetik mugaren batera iritsi zarela.

Ez dakit zeintzuk diren Megaren muga guztiak. %100ean ziur nagoen muga bakarra 6 ordurik behin 5GB jaitsi ahal izatekoa da. Gero horrek berez beste muga batzuk suposatu beharko lituzke, adibidez 5GBetik gorako artxiboak jaisteko ezintasuna, baina herenegun 12.7GBeko bideo bat jaistea lortu nuen, beraz, ez dakit... Uda honetan foroko edukiak modu masiboan jaisten aritu naiz eta zerbitzariren batean muga kuriosoak ikusi ditut, adibidez egunean 3GB jaistea eta hilean XGBeko limitea izatea, beraz, kuota hori 10 egunean kontsumitzen banuen, hurrengo hilabeterarte itxaron behar nuen. Agian halako zerbait pasako zaizu? Ez dakit, baina 350MBeko fitxategiak izanda, tamaina ez da arazoa, hori ziur.

Horrelako zerbait izan beharko da, bai, seguruenik. Ba esandakoa, beste ordenagailu batean edo beste egun (edo hilabete) batean saiatuko naiz.

Milesker berriz ere!!

Jabarro

Arratsalde on gazteak.

Begiratzen jarrita ikusi dut hemendikan jaitsitako atalak euskerazko eta japonierazko audioa dute, baina ez daude azpititulurik. Orain dela urte asko jaitsi nituen eta ez dakit zerbait aldatu den ataletan.
Mila esker

Aju

Aipamenaren egilea: Jabarro  Noiz: 2021ko Azaroaren 13a, 18:56:14Arratsalde on gazteak.

Begiratzen jarrita ikusi dut hemendikan jaitsitako atalak euskerazko eta japonierazko audioa dute, baina ez daude azpititulurik. Orain dela urte asko jaitsi nituen eta ez dakit zerbait aldatu den ataletan.
Mila esker
Kaixo Jabarro,

Eta horrela jarraitzen dute, eta nire partetik behintzat hala izaten jarraituko du, ze lan hori hartzea... Ufff...

Jabarro

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Azaroaren 13a, 19:04:16
Aipamenaren egilea: Jabarro  Noiz: 2021ko Azaroaren 13a, 18:56:14Arratsalde on gazteak.

Begiratzen jarrita ikusi dut hemendikan jaitsitako atalak euskerazko eta japonierazko audioa dute, baina ez daude azpititulurik. Orain dela urte asko jaitsi nituen eta ez dakit zerbait aldatu den ataletan.
Mila esker
Kaixo Jabarro,

Eta horrela jarraitzen dute, eta nire partetik behintzat hala izaten jarraituko du, ze lan hori hartzea... Ufff...

Jajajaja. bai bai lasai. Jakiteagatik zen bakarrik.
Ni saiatu naiz azpitutuluak sartzen ta lan handia da bai

Jabarro

Galdera bat.
Gaur egun, dragoi bola sagen kalitaterik onena euskeraz post hontakoak al dauzkagu? edo josu etx en postean daudenak?