SCRUFF-EN GABONETAKO IPUINA [MG](2009)

Sortzailea zumarra, 2013ko Abenduaren 07a, 16:57:34

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

SCRUFF-EN GABONETAKO IPUINA



FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Rovelló. Un Conte de Nadal
Produkzio Urtea: 2009
Produktora: Antoni D'Ocon
Nazionalitatea: Katalunia
Emisioa Euskal Herrian: ETB-3

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK


Gauzatzea: DVBRip
Arduradunak: Zumarra
Iraupena: 65 min.
Tamaina: 650 Mb
Bideoa: DIVX 5 - 720x576 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 3 urte+

Esteka (Mega)



zumarra

#1
Pelikula hau atzo txiripaz harrapatu nuen. Berez, umeek telebista ikusten ari zirela hasi zen eta lehenengo 20-30 segunduak galdu nituen, grabatzen jarri bitartean :-(.

Izenburua eta kantaren hasiera falta dira; pelikula osorik dago :-)

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Abenduaren 07a, 16:59:21
Pelikula hau atzo txiripaz harrapatu nuen. Berez, umeek telebista ikusten ari zirela hasi zen eta lehenengo 20-30 segunduak galdu nituen, grabatzen jarri bitartean :-(.

Izenburua eta kantaren hasiera falta dira; pelikula osorik dago :-)

Nik ere jarri nian grabatzen baina ez huan behar bezala gelditu (irudia pixelatu eta soinua joan egiten zen). Azkenean ezabatu egin nian. Lastima, hasiera ondo zegoelako eta beharbada bien arteko grabazioekin osatzea lortuko nian. Baina tira, ea hurrengoa zorte hobea dudan...

zumarra

Kuriosoa da, ba. ETB-3-ko emanaldia nahikoa txarra izan zen, bai. Soinua tarteka joan eg¡ten zen. Hala ere, grabaketa ondo atera dela uste dut. Entzuten egon naiz eta ez dut holako hutsunerik nabaritu.... Ea zer iruditzen zuei...

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Abenduaren 07a, 22:00:15
Kuriosoa da, ba. ETB-3-ko emanaldia nahikoa txarra izan zen, bai. Soinua tarteka joan eg¡ten zen. Hala ere, grabaketa ondo atera dela uste dut. Entzuten egon naiz eta ez dut holako hutsunerik nabaritu.... Ea zer iruditzen zuei...
Nire ustez errua neurea izandu huan. Normalean grabazioak TDT-etik eta Euskalteletik egiten dizkiat badaezpada ere. Hala ere, film horren kasuan nahastu eta biak TDTetik egin nizkian. Horrexegatik pentsatzen diat seinalea ez zela iritsi behar bezala grabagailuetara... baina emanaldia berez txarra izan bazen, ez zekiat zer pentsatu oraintxe! :evil:

arrakala