Heidi (1974) (Isao Takahata) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea zumarra, 2012ko Martxoaren 05a, 00:42:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Ekainaren 30a, 23:51:43Beno, egingo dudan hurrengo muntaia Heidirena izango da. Sekulako blurayak dauzka eta izugarri irabazten du bideo berriarekin. Hori bai, muntaia nahiko neketsua da eta azken egunotan baino erritmo baxuagoan egingo dut. Egunean 13 egiten saiatuko naiz.

Ederra, Aju!! Tope habil! Klasiko ederra, gustora ikusiko dut blurayeko bertsio berri hori. Animo ta eskerrik asko!!!

Aju

Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2021ko Uztailaren 01a, 21:11:58
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Ekainaren 30a, 23:51:43Beno, egingo dudan hurrengo muntaia Heidirena izango da. Sekulako blurayak dauzka eta izugarri irabazten du bideo berriarekin. Hori bai, muntaia nahiko neketsua da eta azken egunotan baino erritmo baxuagoan egingo dut. Egunean 13 egiten saiatuko naiz.

Ederra, Aju!! Tope habil! Klasiko ederra, gustora ikusiko dut blurayeko bertsio berri hori. Animo ta eskerrik asko!!!
Eskerrik asko!

Beste 13 igota!

Aju

Seriea osatuta.

Baten batek ikusten badu eta momenturen batean desfaseren bat igartzen badu audioren batean, abisatu, mesedez.

ametsak_akatzen


arrakala

Aju-ren 1080p bertsioa online ikusteko moduan ere jarri dut, MEGAko karpeta batean. Eta erorita zeuden estekak kendu ditut fitxatik.