LEGO Pelikula (2014) [MEGA]

Sortzailea JASS, 2017ko Abenduaren 28a, 10:32:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

JASS

LEGO Pelikula  -  The LEGO Movie (2014)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Animazioa
Urtea: 2014
Zuzendaria: Phil Lord, Christopher Miller
Gidoia: Phil Lord, Christopher Miller, Kevin Hageman, Dan Hageman
Argazkia: Barry Peterson
Musika: Mark Mothersbaugh
Aktoreak: Animazioa
Sinopsia: LEGO Unibertsoan, giza itxurako figuratxoz beteriko hiri batean, Megapresi zitalak "Kragle" izeneko super-arma aurkitu du. Vitruvius maisu eraikitzailea bera geldiarazten ahalegindu da, baina Presiren robotek garaitu egin dute. Megapresik armarekin ihes egin baino lehen, Vitruviusek "Aukeratua" deritzon batek "Pieza Euskarria" aurkituko duela iragartzen dio, Kraglea geldiarazteko gai den adreilu bat.
Nota Filmaffinityn: 6,7



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 100 min. inguru
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 5,48GB
Erresoluzioa: 1920x800
Esteka (MEGA)

xbartola

Ederra!!! Milesker!!! :txalo1: :txalo1: :txalo1:
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Arsenicum

7 GB! Lekua egin beharko dut hau jaisteko!

Azpitituludun filmeetan sartuko dugu?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

JASS

Bertsio berri bat igo dut bigarren filmaren estreinua dela eta. Aurrekoak 7,3GB izan arren eta honek 5,48GB, bertsio berriak kalitate handiagoa dauka. Aurrekoan, azkar igotzearren txapuza bat egin nuen eta bideoak jatorrian zeukan baino tamaina handiagoan esportatu nuen.
Aurki (denbora dudanean, urte batzuk barru agian 😂) hirugarren, eta azken, bertsio bat igoko dut, jatorrizko ingelesezko audioa eta Open Data Euskadiko euskarazko azpitituluekin (gehigarri txiki batzuk eginda azpititulatu gabeko errotuluentzat, "8 urte t'erdi barru" eta horrelakoak).

Josu Etx


JASS

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Martxoaren 26a, 23:36:44
Errepikatuta dago https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5453.0
Ez, hau bikoiztuta dago eta beste azpititulatua. Horrela bakoitzak nola ikusi aukera dezake.  :banan:

carlocollodi

Oooooh... Erori da.

Horretaz gain, biziki eskertzen dira izugarrizko kalitatea duten artxiboak, baina gero zera gertatzen da ere: telebistan ikusteko USB pintxo batean sartzerakoan sarritan suertatzen da 4 GBtik gorako artxiboak ez direla onartzen. Imajinatzen dut ordenagailuan ikusten dituzuela halakoak. Bestela, esan nola egin ahal den, mesedez!

Josu Etx

Aipamenaren egilea: carlocollodi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 16a, 20:57:28Oooooh... Erori da.

Horretaz gain, biziki eskertzen dira izugarrizko kalitatea duten artxiboak, baina gero zera gertatzen da ere: telebistan ikusteko USB pintxo batean sartzerakoan sarritan suertatzen da 4 GBtik gorako artxiboak ez direla onartzen. Imajinatzen dut ordenagailuan ikusten dituzuela halakoak. Bestela, esan nola egin ahal den, mesedez!

Ba arraroa egiten zait 4GBeko muga hori, agian formato kontua da... Baina tira, beti dago ordenagailua (portatila den bitartean, bestela zailagoa jejejeje...) HDMI batekin telebistara konektatzeko aukera.

MikelEiza

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 17a, 11:20:58
Aipamenaren egilea: carlocollodi  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 16a, 20:57:28Oooooh... Erori da.

Horretaz gain, biziki eskertzen dira izugarrizko kalitatea duten artxiboak, baina gero zera gertatzen da ere: telebistan ikusteko USB pintxo batean sartzerakoan sarritan suertatzen da 4 GBtik gorako artxiboak ez direla onartzen. Imajinatzen dut ordenagailuan ikusten dituzuela halakoak. Bestela, esan nola egin ahal den, mesedez!

Ba arraroa egiten zait 4GBeko muga hori, agian formato kontua da... Baina tira, beti dago ordenagailua (portatila den bitartean, bestela zailagoa jejejeje...) HDMI batekin telebistara konektatzeko aukera.

Muga hori ezaguna da, USB pintxoek normalean FAT32 formatua erabiltzen dute eta formatu horrek 4GBko muga dauka. FAT32 beharrean NTFS moduan formateatuta, ez zenuke muga hori izan beharko.

Azalpen teknikoa: https://en.wikipedia.org/wiki/File_Allocation_Table#FAT32

carlocollodi

Bai, arrazoi. Kontua da NTFS formatuan ezin ditudala erabiltzen dudan Mac-etik artxiboak kudeatu. Ez oraingoz, behintzat.

xabeer

Eta exFat formatua erabiltzen baduzu?

carlocollodi

Aipamenaren egilea: xabeer  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 24a, 12:26:45Eta exFat formatua erabiltzen baduzu?
Bai, probatu dut ere, baina orduan telebistak ez du USB pintxoa irakurtzen. Eskertzen da berdin-berdin aholkua eman izana!

Ronbin

Kaixo!

Erorita dago... berriz igotzerik bai?

xabeer


Ronbin

Eskerrak ematea pasa zitzaidan...

Mila esker!!