Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]

Sortzailea Aju, 2015ko Maiatzaren 12a, 00:10:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

prueba

Kaixo! Lan paregabea guzti honekin egiten duzuena. Asko eskertzen da.

Hemen dagoen guztia deskargatuta daukat, baina beste leku batean Dragoi Bola (lehenengo 153 atalak alegia) kalitate hobean aurkitu dut, euskerazko audio eta guzti:
https://www.cyber-team.ws/forums/topic/2409-dragon-ball-153153multi-audiosubai-project/#comment-10211
Atal bakoitzak 2 GB inguru dauzka.

Hemen ordea, kalitate beretsuan daude atalak baina euskerazko audiorik gabe:
http://shippudenlibre02.blogspot.com/2019/12/dragon-ball-latino720p120-mb-mp4.html
ZIPPYSHARE-ren enlazeek ez badute funtzionatzen, TurboVPN erabilita erraz deskarga daitezke.

Mkvtoolnixekin audioak gehitzeko montajea egin ezkero ondo gelditzen da.

Aju

Epa.

Aipatzen ari zaren muntaia inteligentzia artifizialarekin egin zuten muntaia izan zen. Gaur egun Selectak salatuta dago eta egileak fitxategiak Internetetik kendu behar izan zituen; beste kontu bat da jende askok jaitsi zuela eta jende hori beste leku batzuetan ari dela zintzilikatzen. Ez da DBZko halako muntaiarik egongo.

Hobea da... Nire ustez relatiboa da. Egia da plano estatikoetan hobeto ikusten dela, baina mugimenduetan efektu itsusiak geratzen zaizkio bideoari, eta gainera pisua absurdamente handia da. Oker ez banabil hemengo audioak erabiltzen ditu muntaia horrek... Inori ezer komentatu gabe hartuak. Tira, ez gara egile eskubideak eskatzen hasiko geuk ere egiten duguna egiten dugunean, baina...

Hemen eginda dagoen muntaia Japoniako DVDetatik eginda dago, gaur egun existitzen den iturri original onena. Ea egunen batean blurayan ateratzen duten...

Jabarro

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2022ko Maiatzaren 27a, 14:11:53Epa.

Aipatzen ari zaren muntaia inteligentzia artifizialarekin egin zuten muntaia izan zen. Gaur egun Selectak salatuta dago eta egileak fitxategiak Internetetik kendu behar izan zituen; beste kontu bat da jende askok jaitsi zuela eta jende hori beste leku batzuetan ari dela zintzilikatzen. Ez da DBZko halako muntaiarik egongo.

Hobea da... Nire ustez relatiboa da. Egia da plano estatikoetan hobeto ikusten dela, baina mugimenduetan efektu itsusiak geratzen zaizkio bideoari, eta gainera pisua absurdamente handia da. Oker ez banabil hemengo audioak erabiltzen ditu muntaia horrek... Inori ezer komentatu gabe hartuak. Tira, ez gara egile eskubideak eskatzen hasiko geuk ere egiten duguna egiten dugunean, baina...

Hemen eginda dagoen muntaia Japoniako DVDetatik eginda dago, gaur egun existitzen den iturri original onena. Ea egunen batean blurayan ateratzen duten...

Nik dakidala hemndik hartuta zeuzkan audioak baina ber web orrian eskerrak ematen zizkion edo, foroari edo foroko kide bati

Aju

Aipamenaren egilea: Jabarro  Noiz: 2022ko Ekainaren 09a, 18:55:47
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2022ko Maiatzaren 27a, 14:11:53Epa.

Aipatzen ari zaren muntaia inteligentzia artifizialarekin egin zuten muntaia izan zen. Gaur egun Selectak salatuta dago eta egileak fitxategiak Internetetik kendu behar izan zituen; beste kontu bat da jende askok jaitsi zuela eta jende hori beste leku batzuetan ari dela zintzilikatzen. Ez da DBZko halako muntaiarik egongo.

Hobea da... Nire ustez relatiboa da. Egia da plano estatikoetan hobeto ikusten dela, baina mugimenduetan efektu itsusiak geratzen zaizkio bideoari, eta gainera pisua absurdamente handia da. Oker ez banabil hemengo audioak erabiltzen ditu muntaia horrek... Inori ezer komentatu gabe hartuak. Tira, ez gara egile eskubideak eskatzen hasiko geuk ere egiten duguna egiten dugunean, baina...

Hemen eginda dagoen muntaia Japoniako DVDetatik eginda dago, gaur egun existitzen den iturri original onena. Ea egunen batean blurayan ateratzen duten...

Nik dakidala hemndik hartuta zeuzkan audioak baina ber web orrian eskerrak ematen zizkion edo, foroari edo foroko kide bati
Ni naiz egilea eta nik proiektua jaistean deskubritu nuen, bestela ez nintzen ezta enteratu ere egingo.

prueba

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2022ko Maiatzaren 27a, 14:11:53Epa.

Aipatzen ari zaren muntaia inteligentzia artifizialarekin egin zuten muntaia izan zen. Gaur egun Selectak salatuta dago eta egileak fitxategiak Internetetik kendu behar izan zituen; beste kontu bat da jende askok jaitsi zuela eta jende hori beste leku batzuetan ari dela zintzilikatzen. Ez da DBZko halako muntaiarik egongo.

Hobea da... Nire ustez relatiboa da. Egia da plano estatikoetan hobeto ikusten dela, baina mugimenduetan efektu itsusiak geratzen zaizkio bideoari, eta gainera pisua absurdamente handia da. Oker ez banabil hemengo audioak erabiltzen ditu muntaia horrek... Inori ezer komentatu gabe hartuak. Tira, ez gara egile eskubideak eskatzen hasiko geuk ere egiten duguna egiten dugunean, baina...

Hemen eginda dagoen muntaia Japoniako DVDetatik eginda dago, gaur egun existitzen den iturri original onena. Ea egunen batean blurayan ateratzen duten...

Kaixo! Ba hemen beste montaje bat ere aurkitu dut. Badirudi Selecta Visión-ek Dragoi bola Bluray-ean atera duela eta Z erdizka daukala. Ez dakit hau ere Selektak salatua daukan edo ez. Ez dakit ezta ere kalitateak aurrekoan aipatu nuen bertsioaren kontu bera izango duen edo ez, desberdina da eta plano estatikoan behintzat kalitate hobea daukate.
Link-ak hauek dira:

-Dragoi bola:
https://descargasdd.net/showthread.php?t=142926

-Dragoi bola Z:
https://descargasdd.net/showthread.php?t=280557

Egia esan montaje dexente dauzkate web honetan, baina euskeraz gutxi, eta aukera onenak hauek direla uste dut. Atal bakoitzak 1 GB inguru dauka. Gehiehi izan daiteke batzuentzat, baina aukera behintzat hor dago.

Jendea jakinaren gainean egon dadin jarzten dut hau, aukera bezala hor dagoela jakiteko.

Agur bat eta ondo ibili!

Jabarro

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2022ko Ekainaren 09a, 20:09:58
Aipamenaren egilea: Jabarro  Noiz: 2022ko Ekainaren 09a, 18:55:47
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2022ko Maiatzaren 27a, 14:11:53Epa.

Aipatzen ari zaren muntaia inteligentzia artifizialarekin egin zuten muntaia izan zen. Gaur egun Selectak salatuta dago eta egileak fitxategiak Internetetik kendu behar izan zituen; beste kontu bat da jende askok jaitsi zuela eta jende hori beste leku batzuetan ari dela zintzilikatzen. Ez da DBZko halako muntaiarik egongo.

Hobea da... Nire ustez relatiboa da. Egia da plano estatikoetan hobeto ikusten dela, baina mugimenduetan efektu itsusiak geratzen zaizkio bideoari, eta gainera pisua absurdamente handia da. Oker ez banabil hemengo audioak erabiltzen ditu muntaia horrek... Inori ezer komentatu gabe hartuak. Tira, ez gara egile eskubideak eskatzen hasiko geuk ere egiten duguna egiten dugunean, baina...

Hemen eginda dagoen muntaia Japoniako DVDetatik eginda dago, gaur egun existitzen den iturri original onena. Ea egunen batean blurayan ateratzen duten...

Nik dakidala hemndik hartuta zeuzkan audioak baina ber web orrian eskerrak ematen zizkion edo, foroari edo foroko kide bati
Ni naiz egilea eta nik proiektua jaistean deskubritu nuen, bestela ez nintzen ezta enteratu ere egingo.

Ba arraroa.
Berak foroko muntaietik hartuko zituen, baina inorri ezer esan gabe. Proiektua Selectak behera bota zuen, baina esan dudanez web horria zeukan eta bertan eskerrak ematen zituen pertsonei Euskal encodings foroa zitatzen zuen.
Arritu nintzen horregatikan.

Aju

54. eta 149. atalen errebisioak igota eta lehen mezuko DLCa eguneratuta.

54. atala: 13:04an zentsura zegoen eta Dragoi Bola Kaiko audioa jarri nion, baina ahotsak ez zetozen bat segundu batzuk lehenago zituztenekin; orain bai.
149. atala: Ia 3 minutu falta zaizkio atal honi bukaeran. Narratzaileak ez zuen ezer esaten bukaeran (ez zegoelako nondik hartu esaldirik), eta orain behintzat Dragoi Bola Kaiko narratzailea jarri diot; ez da betiko ahotsa, baina isiltasun hori baino hobea da behintzat.

Esteka zuzenak:
https://mega.nz/file/on500D7S#M2s6hYlAwICLbwFXHC8prjtJRa24yp2xvjD35vpB-hI
https://mega.nz/file/Z3ZhmZhb#4V6WSCSaeiRSpqP_Cm5l4lpkmP3MFKtS8HLK7LvmmzM

Jabarro

#172
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Abenduaren 08a, 13:55:3454. eta 149. atalen errebisioak igota eta lehen mezuko DLCa eguneratuta.

54. atala: 13:04an zentsura zegoen eta Dragoi Bola Kaiko audioa jarri nion, baina ahotsak ez zetozen bat segundu batzuk lehenago zituztenekin; orain bai.
149. atala: Ia 3 minutu falta zaizkio atal honi bukaeran. Narratzaileak ez zuen ezer esaten bukaeran (ez zegoelako nondik hartu esaldirik), eta orain behintzat Dragoi Bola Kaiko narratzailea jarri diot; ez da betiko ahotsa, baina isiltasun hori baino hobea da behintzat.

Esteka zuzenak:
https://mega.nz/file/on500D7S#M2s6hYlAwICLbwFXHC8prjtJRa24yp2xvjD35vpB-hI
https://mega.nz/file/Z3ZhmZhb#4V6WSCSaeiRSpqP_Cm5l4lpkmP3MFKtS8HLK7LvmmzM

Lan bikaina Aju.  Atalak telegram-eko katean aldatuak jada
Mila esker beti hobetzen joateagatik :garagardoa: