Lucky Luke: Daltondarren balada - La ballade des Dalton (1978) [ONLINE]

Sortzailea Sipiha, 2019ko Azaroaren 30a, 13:12:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Sipiha

LUCKY LUKE: DALTONDARREN BALADA  -  LA BALLADE DES DALTON (1978)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Frantzia
Generoa: Komedia, Western
Urtea: 1978
Zuzendaria: René Goscinny, Henri Gruel, Morris, Pierre Watrin
Gidoia: Morris, Pierre Tchernia
Musika: Claude Bolling
Ekoizleak: Dargaud Films
Sinopsia: ere osaba mendekatzeko eta herentzia lortzeko, Daltondarrek txinatar bat, espetxe bateko zuzendaria, Indiar bat, mediku bat, urre bilatzaile bat, jokalari profesional bat, tren gidari bat eta ehorzle bat hil behar dute...  Baina Lucky Luke jakinaren gainean dago...
Nota Filmaffinityn: 6.3



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 82min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 4,44GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*
azalaren irudia

Aju

Lehen mezua eguneratuta bertsio berritu batekin.

Aurreko bertsioak lehen minutua frantsesez zuen Sipiharen ripeoak euskarazko zatia falta zuelako. Oraingo hau osorik dago euskaraz.

Herri liburutegien katalogoaren bidez lortu dut. Berez VHSa lortu nahi nuen ganorazko digitalizazio bat egiteko (Hi-Fin zegoen egina), baina ezinezkoa izan da; liburutegiren batek egindako ripeo flojo samar bat besterik ez dut lortu, genuen audioa baino okerrago entzuten dena, baina tira, orain osorik dugu behintzat. Ea egunen batean VHSa bera lortzen dudan.

Bide batez, lortutako DVDaren karatula VHSaren azal eskaneatua zen, eta eskaneatzeko aprobetxatu dut. Lehen mezuan gehituta.