ETXALDEKO ERREGEA [SS/MF/GD] (2002)

Sortzailea Taichisan, 2011ko Ekainaren 29a, 21:36:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

ETXALDEKO ERREGEA




FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: El rey de la granja
Produkzio Urtea: 2002
Produktora: Bainet
Nazionalitatea: Euskalduna
Emisioa Euskal Herrian: Etb1



PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip
Arduradunak: AKET
Iraupena: 75 Min
Tamaina: 600 MB
Bideoa: XviD- 16:9
Audio 1: DVD 128 Kbps/Euskera
Hizkuntza: Euskera



AURUM-ek 2007an ateratako DVD OSOA (Baronluigiren partez)

Spoiler











Spoiler
LINKS



https://drive.google.com/drive/folders/1-StIuvq15xIEmGEUZZGFt78NcGTc88A8?usp=sharing

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Hau duk hau martxa! Ea neu ere laster hasten naizen lanean...

Taichisan

Martxa eztaXD Nire bideoteka .AVIn begiratzen nenbilen ia zeintzuk filme igo gabe dauden soilik eta igotzen nabil poliki poliki. Espero dut filmoteka osatzea gutxika gutxika.
Bide batez Burrundaie, harrapatu zenuen osorik "AZKEN HEROI HANDIA" filmea? zeren niri seinalea minutu batez joan zitzaidan eta putada itzela egin zidan.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Bai, nik "AZKEN HEROI HANDIA" grabatu nuen. Tamalez, ETB-koak beste behin ere txapuza egin zuten, eta lehengo hogei-hogeitabost minutuan audioa ingelesez eta euskaraz (biak batera) jarri zuten, eta gero euskara hutsera aldatu. Ez dakit konpondu litekeen. (Ni, behintzat, ez naiz saiatu, eta saiatuta ere ez dakit asmatuko nukeen). Hala ere, pasako dizut eta zeuk ikusi...


Taichisan

Eskerrik asko Burrundaie, ia kompontzerik dudan, dena den niri ia azkenean jun egin zitzaidan seinalea ordun ez legoke arazo handirik egongo.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


baronluigi

#6
Iazko Martxoan EXVAGOSen Aurum-ek 2007an berargitaratu zuen DVD osoa igo nuen. 2002 an argitaratutako bertsioak ez zekarren Euskarazko pistarik.  Honek aldiz bai. Hemen duzue igota.

Donostiko liburutegi batean aurkitu nuen eta igotzea erabaki nuen. Azkenaldian Eroski supermerkatuetan ari dira eskaintza bezala saltzen, baina hain da film txarra, ez dudala dirurik gastatzeko gogorik XD.


baronluigi

Film hau igota zegoen kontua desblokeatzea lortu dut. Hor duzue berriz eskuragarri.  :pozarren: