Tronu Dema - Game of Thrones (David Benioff) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea arrakala, 2022ko Abenduaren 15a, 11:16:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

TRONU DEMA  -  GAME OF THRONES (2011-2019)




Telesailaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Abentura / Drama / Fantasia / Akzioa
Urtea: 2011-2019
Denboraldiak: 8
Atalak: 73 / 73
Zuzendariak: David Benioff (Sortzailea), D.B. Weiss (Sortzailea), Timothy Van Patten, Brian Kirk, Daniel Minahan, Alan Taylor, Neil Marshall, David Benioff, Alex Graves, Michelle MacLaren, David Nutter, Alik Sakharov, Michael Slovis, Mark Mylod, Jeremy Podeswa, Miguel Sapochnik, Jack Bender, Matt Shakman, Daniel Sackheim, David Petrarca
Gidoia: David Benioff, D.B. Weiss, Bryan Cogman, Jane Espenson, George R.R. Martin, Gursimran Sandhu, Dave Hill, Vanessa Taylor, Ethan J. Antonucci. Eleberriak: George R.R. Martin
Argazkia: Matthew Jensen, Marco Pontecorvo, Alik Sakharov, Fabian Wagner, Anette Haellmigk, Jonathan Freeman, Robert McLachlan, P.J. Dillon, Gregory Middleton, David Franco, Martin Kenzie, Chris Seager, Kramer Morgenthau, David Katznelson, Sam McCurdy
Musika: Ramin Djawadi
Aktoreak: Emilia Clarke, Kit Harington, Lena Headey, Peter Dinklage, Maisie Williams, Nikolaj Coster-Waldau, Sophie Turner, Aidan Gillen, Michelle Fairley, Sean Bean, Charles Dance, Jack Gleeson, Rory McCann, Isaac Hempstead Wright, Mark Addy, Alfie Allen, Iain Glen, Conleth Hill, Gwendoline Christie, Richard Madden, Stephen Dillane, Carice van Houten, Natalie Dormer, John Bradley, Nathalie Emmanuel, Owen Teale, Jerome Flynn, Sibel Kekilli, Jason Momoa, Jonathan Pryce, Dean-Charles Chapman, Liam Cunningham, Michael McElhatton, Diana Rigg, Finn Jones, Ian McElhinney, Jacob Anderson, Oona Chaplin, Bella Ramsey, Natalia Tena, Kristian Nairn, Rose Leslie, Pedro Pascal
Ekoizpena: HBO. Ekoizlea: George R.R. Martin
Sinopsia: Zazpi Erresuma dituen Erdi Aroko fikziozko mundu batean gertatzen den istorioa kontatzen digu telesailak. Hainbat urte iraun duen uda luze baten ondoren, negu beldurgarria hurbiltzen ari da Zazpi Erresumetara. Lord Eddard 'Ned' Stark, Negualdeko jauna, bere domeinuak utzi eta Robert Baratheon erregearen gortera joango da, Zazpi Erresumetako hiriburua den Erregearen Lehorreratzera. Stark Erregearen Esku bihurtuko da, eta bere bizitza eta inguruko guztiena arriskuan jarriko duten egoera korapilatsuei aurre egiten saiatu beharko du. Bien bitartean, Zazpi Erresumetako hainbat fakzio konspiratzen ariko dira helburu bakar batekin: Burdinazko Tronua bereganatzea.
Nota Filmaffinityn: 8,5



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Ingelesa
Iraupena: 55 min inguru ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,10 GB inguru ataleko
Erresoluzioa: 1080p
1. denboraldia (MEGA - ONLINE)
2. denboraldia (MEGA - ONLINE)
3. denboraldia (MEGA - ONLINE)
4. denboraldia (MEGA - ONLINE)
5. denboraldia (MEGA - ONLINE)
6. denboraldia (MEGA - ONLINE)
7. denboraldia (MEGA - ONLINE)
8. denboraldia (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, atalaren erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta atala eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*


arrakala

Beno, uste dut telesail honek gurean osorik eta txukun igota egotea merezi zuela, eta egin dut. Azpitituluak zuzentzen denbora dexente eman behar izan dut, denboraldi batzuk (2-3-4-8) Xabier Aramendik azpititulatu zituelako, eta akats aunitzekin zeuden. Uste dut akats gehienak zuzendu ditudala, zerbait eskapatu izango zait seguru, baina hala ere ikusteko moduan dago telesail osoa. Terminologiak ere bateratzen aritu naiz denboraldi guztietan.

Beraz beno, dexenteko lana... orain bolada batez out xamar ibiliko naiz, bertze proiektu batzuk denbora eskatuko didate eta. Animo igoeretan zabiltzatenei, segi holaxe ta ni laster izango naiz bueltan  :zaldian:

Segi bizkor!

Aju


Gaueko

Lehenik eta behin eskerrik asko egindako lanagatik, itzela da!

Galdegin nahiko nizuke, mkv-ak ditudanez ea inon SRT formatuan edo aurki daitezkeen, horrela zure lana are hobeto gozatu ahal izateko. Badakit zure lanak zer suposatzen duen, timeatzea, zuzentzea, kodifikatzea (encoding, horregatik da euskal-encoding, ulertzen dut) eta ez nuke nahi inondik inora lan hori gutxiesten dudala pentsatzerik nahi. Softsub-ak edozein bideori atxiki ahal direlako galdetzen dut. Eskerrik asko
EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT

arrakala

Aupa Gaueko! Eskerrik asko zure hitzengatik, baina aipatu nahi nuen ez ditudala nik euskaratu denboraldi guztiak, e! Azpitituluak.eus orrian erabiltzaile desberdinek euskaratutako srt artxiboak hartu nituen, termoninologiak eta abar bateratzen saiatu, akats ortografikoak eta abar zuzendu, timingak zuzendu, bideoei azpitituluak gehitu... lana baita ere, baina lan handiena bertze batzuk egin zuten dena euskaratzen.

Eta diozunaren harira, azpitituluak orrira ere igotzeko asmoa dut, baina bitartean zip batean hemen uzten dizkizut srt guztiak, zuk nahi bezala erabiltzeko. Eta ea astia hartzen dudan azpitituluak-ekoa egiteko.. benga, besarkada bat eta segi bizkor!

Gaueko

Arrakala, ez dago hitzik munduan hau eskertzeko. "Esker aunitz" xume batekin eskeiniko dizut baina esanahi sakona daukana!!!!
EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT