DISNEY PELIKULAK

Sortzailea Unalia, 2023ko Urtarrilaren 20a, 08:42:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Unalia

Kaixo egunon!Denboratxo bat egon nahiz pelikulak mihatzen eta ez dut Disney frankiziako pelikularik ikusi igota.Ba ahal daude arazoak copyright edo horrelako gauzekin?

Aju

#1
Aipamenaren egilea: Unalia  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 20a, 08:42:20Kaixo egunon!Denboratxo bat egon nahiz pelikulak mihatzen eta ez dut Disney frankiziako pelikularik ikusi igota.Ba ahal daude arazoak copyright edo horrelako gauzekin?
Kaixo.

Ez, ez dago inolako arazorik. Kontua da ez dagoela halako pelikularik bikoiztuta euskaraz, eta azpitituluak... Ba normalean umeentzako izan ohi dira eta adin-tarte horretan azpitituluak ez dira interesgarriak, edo hala ikusten dut nik behintzat.

Unalia

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 20a, 09:19:35
Aipamenaren egilea: Unalia  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 20a, 08:42:20Kaixo egunon!Denboratxo bat egon nahiz pelikulak mihatzen eta ez dut Disney frankiziako pelikularik ikusi igota.Ba ahal daude arazoak copyright edo horrelako gauzekin?
Kaixo.

Ez, ez dago inolako arazorik. Kontua da ez dagoela halako pelikularik bikoiztuta euskaraz, eta azpitituluak... Ba normalean umeentzako izan ohi dira eta adin-tarte horretan azpitituluak ez dira interesgarriak, edo hala ikusten dut nik behintzat.
Ulertzen dut,bakarrik kuriositatea neukan.Dauden bezala utziko ditut gauzak hortaz.Eskerrik asko! :ospatzen2: