Gutako Azkena - The Last of Us (2023) (Craig Mazin) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea arrakala, 2023ko Urtarrilaren 31a, 13:45:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

8. atala igota! Akziora buelta atal honetan, bukaera ederra bezain potentea   :rock:

Aju

Astelehenetako zita hutsezina.

Jo, azkena da? 10 izango zirela uste nuen...

Eskerrik asko.

PD: 9 atal dira, beste bat falta da.

Boro

Aupa! Horaintxe akautu dut lehendabiziko atala ta itxura ona du. Ideia bezala ezta berria, pandemia, mundu post-apokaliptikoa... Hala ere ongi eramana dago ta ikusiko dugu trama nola garatzen den. Plus bat, Anna Torv hor egotea, sorpresa eraman dut. Fringe telesailan ezagutu nun, zienzia-fikzioa maite baduzue, galdu ezin duzuen telesaila.
Aipatzekoa hitzultzeko hartzen duzuen lana,  egitan, eskerrik asko!!

arrakala

Aupa Boro! Eskerrik asko ta ongi etorri forora!  :garagardoa: 

Telesail ederra da bai, gidoia hagitz ona ta ederki kontatzen du istorio guzia. Anna Torv.. hobe deus ez kontatzea.. jeje.. Fringe aipatu duzula, hemen badugu! Euskaraz bikoiztu den telesail dexente bakarrenetakoa izango da..

Bueno, ia hurrengo atalak ere gustatzen zaizkizun. Bihar denboraldiko azkena estreinatuko d,a saiatuko naiz arratsalderako igotzen  :zaldian:

arrakala

9. atala igota! Honekin bukatzen da lehen denboraldia, baina pentsatzen dut gehiago egongo direla.

Boro

Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2023ko Martxoaren 12a, 21:05:14Aupa Boro! Eskerrik asko ta ongi etorri forora!  :garagardoa: 

Telesail ederra da bai, gidoia hagitz ona ta ederki kontatzen du istorio guzia. Anna Torv.. hobe deus ez kontatzea.. jeje.. Fringe aipatu duzula, hemen badugu! Euskaraz bikoiztu den telesail dexente bakarrenetakoa izango da..

Bueno, ia hurrengo atalak ere gustatzen zaizkizun. Bihar denboraldiko azkena estreinatuko d,a saiatuko naiz arratsalderako igotzen  :zaldian:
Eup! begiratu dut ta 5 denboralditik 2 bakarrik daude. Lastima bere momentuan ez nula web hau ezagutzen, agian osorik ikusi izanen nun euskaraz bikoiztua. Urtero ikusten dut osorik, Fringe-n friki xamarra naiz, jeje,komikiak ere jaitsi nittun bere garaian.
Ta Gutako azkenari buruz, momentun 5 atal ikusik ta hagitz ongi, gustoko dut. Uaintxe jaitsiko dt azkena biño astebururako utziko ttut falta zaizkiten 4ak ze, Fringe ikusten hasi naiz berriz :barre:
Eztit eremediorik :pozik:
Besarkada ear bat hartzak!! :garagardoa: